Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kannentiiviste ja kansi muutenkin mikä on ainakin yks heikko kohta. Tiedän useamman rs:n mihin remontti tarvinnu tehä. Lisäks kannattaa kokeilla vaihdelaatikon toiminta ja vaihteiden päällä pysyvyys. Nelivetoista en voi suositella.....
juhatou kirjoitti:Kannentiiviste ja kansi muutenkin mikä on ainakin yks heikko kohta. Tiedän useamman rs:n mihin remontti tarvinnu tehä. Lisäks kannattaa kokeilla vaihdelaatikon toiminta ja vaihteiden päällä pysyvyys. Nelivetoista en voi suositella.....
RS2000 4x4:ssä sinänsä ei mitään vikaa, päinvastoin!! Mutta voimansiirron osien saatavuuden/hinnan tietäen en voi suositella.Esim. jakovaihteisto on todella naurettavaa tekoa.(löytyy 1KPL viallinen hyllystä). Aivan todella mukava ja hauska ajettava varsinkin talvella. .
Tähän asti ainakin toiminut kiitettävästi (rs2000 4x4).Tosin,aika vähän aikaa oon omistanu.Talven liukkaita odotellen..
Onko porukalla paljon kokemuksia kyseisestä mallista?Eiks noita oo tehty vaan 500?Montakohan löytyy Suomesta?
Odotinkin jo että millon tulee joku yhtä viisas viesti. Tarkotus oli antaa kysyjälle vinkkiä mitä kannattaa tarkistaa eikä alkaa kuulemaan jotain täällä perinteisesti esiintyvää viisastelua! Mutta toivottavasti edes kysyjälle olis jotain hyötyä:lol:
sumuvalo kirjoitti:Tähän asti ainakin toiminut kiitettävästi (rs2000 4x4).Tosin,aika vähän aikaa oon omistanu.Talven liukkaita odotellen..
Onko porukalla paljon kokemuksia kyseisestä mallista?Eiks noita oo tehty vaan 500?Montakohan löytyy Suomesta?
500 on valmistettu, en viitsi Suomeen tuotujen määrää arvailla täällä. On ollu kyllä ikävä tota nelkkua talvisin. Jakovaihteston öljy kannattaa vaihtaa moottoriöljyn vaihdon yhteydessä, sitä kun on vaan 0.3L siellä!!!