Focus mk 2005 sedan

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
janinn
Viestit: 2
Liittynyt: 31 Joulu 2015 11:45

Focus mk 2005 sedan

Viesti Kirjoittaja janinn »

Hei kaikki clubilaiset. Olen uusi tällä foorumilla ja ajattelin kysella vähän osien saatavuudesta. Ongelma on ruoste ja kun auto vasen etulokasuojaan tuli iso naarmu ja painauma, niin se pitää tietenkin korjata. Vanhaa en viitsi alkaa suoristaa/maalaamaan, koska tulisi liian.kalliiksi ja käytettyä lokasuojan hankintaa en viitsi edes harkita, koska kuitenkin nekin ruosteessa. Eli vaihtoehdoksi jää uusi, maalaamaton lokari. Mistä sen kannattais hakea. Sanoivat alan liikkeissä, että tarvike pellit vähän niin ja näin, sopivuuden yms kannalta, mutta hintaa olisi sellaisella n 50-60 euroa. Alkupeisosan hinta 188e. Joten, onko missää mitään mistä saisi Ford alkuperäispeltiosaa edullisemmin, kuin tuo Laakkosen marmoritiskin hinta? Oon vähä uusi näis jutuissa,.mutta toiv joku osaisi auttaa. Kiitti jo etukäteen :)
janinn
Viestit: 2
Liittynyt: 31 Joulu 2015 11:45

Re: Focus mk 2005 sedan

Viesti Kirjoittaja janinn »

Autona siis mk 2
Avatar
tuomaz
Viestit: 1184
Liittynyt: 30 Touko 2007 18:01
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Focus mk 2005 sedan

Viesti Kirjoittaja tuomaz »

Laitatin mun ykkösfocukseen Motonetista uudet tarvikelokasuojapellit. Kyllä ne paikoilleen meni, muttei istuvuus ollut 100%. Joku reuna jäi irvistämään, ei pahasti, mutta sen verran että sen huomaa kun asiasta itse tietää. Ulkopuolinen ei välttis asiaa huomaa, ellei rupea erikseen syynäämään.

Jos ei ihan vimpanpäälle priimaa tartte vanhaan autoon laittaa niin kyllähän nuo tarvikepellit menettelee.
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
nestori
Viestit: 479
Liittynyt: 03 Helmi 2005 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Re: Focus mk 2005 sedan

Viesti Kirjoittaja nestori »

Missä sitä ruostetta on? Mulla on 2006 mk2 farkku ja ei siinä kyllä etulokareissa ole ruostetta, ellei sitten ole kyseessä jokin mystinen paikka lokarin takana, mitä en ole ikinä katsonut. Paitsi nyt kun muistelen, niin taisin neljä vuotta sitten ottaa kuraläpät pois, putsata ja korjata jos jotain löytyi. Tai sitten se oli edellinen auto, mistä näitä muistaa... Noh, toinen kuraläppä on sittemmin edestä irronnut ja ihan tervettä peltiä siellä on.

Takana on muutama kiveniskemä kaarissa, joista ruoste paistaa. Valkoinen auto, joten näkyy selvästi.
Kuga PHEV
Vastaa Viestiin