Sierra jäi kakkoseksi

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
tursas
Viestit: 4015
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Sierra jäi kakkoseksi

Viesti Kirjoittaja tursas »

..Virittäjissä... :cry:
Noo, monta muuta romua jäi taakse... :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
duckworth
Viestit: 3721
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Mun mielestä kyllä tällä kaudella Virittäjissä Sierraa enemmän jäi mieleen se Manta, sori nyt vaan Fordistit :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Jheinonen
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Tammi 2014 15:37
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Viesti Kirjoittaja Jheinonen »

Hieno Sierra oli ja hyvin perkas..parempi omasta mielestä kun 3 kirjaimen ihme
tursas
Viestit: 4015
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Viesti Kirjoittaja tursas »

Joopati joo, siinä oli muistaakseni vakioalusta ja jarrut, lisättynä 500 hepan myllyllä ja Salo kehu ajo-ominaisuuksia erinomaisiksi ja hienoiksi, kun Manta ei meinannu pysyä tiellä... 8-)
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
duckworth
Viestit: 3721
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Viesti Kirjoittaja duckworth »

tursas kirjoitti:Joopati joo, siinä oli muistaakseni vakioalusta ja jarrut, lisättynä 500 hepan myllyllä ja Salo kehu ajo-ominaisuuksia erinomaisiksi ja hienoiksi, kun Manta ei meinannu pysyä tiellä... 8-)
Kyllä mun mielestä paljon upeampaa kun tuollasta 70-luvun kevyttä vapaastihengittävää alle 200 heppasta takavetoa (Mantaa) viedään pienessä luistossa ja vesiliirrossa lätäkköjen yli, sillä se vaatii jo kuskiltakin jotain. Ei sillä onhan Sierrakin vaikeampi ajaa kuin muut samaan segmenttiin mahtuvat takavedot, mutta ei ihan vedä haastavuudeltaan varmaan vertoja itseään vanhemmille vehkeille? Ja joutuuhan tollasella alitehoisella ooppelilla taistelemaan eri lailla kuin 500hv Sierralla, että pääsee jonkinlaisiin tuloksiin.

Hyvä auto ja tiellä pysyvä auto eivät ole aina sama asia, jos haastetta etsii :)

E: Toki olen kolme Mk1 3d- Sierraa, joista kaksi yhä itsellä, omistanut ja tykästynyt kyseiseen korimalliin, mutta mun ajotaidot ei olekaan rata/rallimiesten tasoa, joten Sierrakin on ihan haastava vietävä :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Vastaa Viestiin