Pattereiden vaihto Focuksen avaimiin.

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Lasse112
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Helmi 2009 21:18

Pattereiden vaihto Focuksen avaimiin.

Viesti Kirjoittaja Lasse112 »

Tuli tänään ostettua ensimmäinen auto, ensimmäinen Ford, auto on muuten huippukunnosssa, mutta avain on hieman saanut siipeensä... En ole varma kuinka avaimen patterit vaihdetaan, ja en viitsi väkisin repiä siltä varalta, että vika onkin minussa eikä hieman kolhuja saaneessa avaimessa. Kuinka siis patterit vaihdetaan? Vm.2000
Avatar
Tonza1984
Viestit: 31
Liittynyt: 15 Tammi 2009 21:11

Re: Pattereiden vaihto Focuksen avaimiin.

Viesti Kirjoittaja Tonza1984 »

Tuli tänään ostettua ensimmäinen auto, ensimmäinen Ford, auto on muuten huippukunnosssa, mutta avain on hieman saanut siipeensä... En ole varma kuinka avaimen patterit vaihdetaan, ja en viitsi väkisin repiä siltä varalta, että vika onkin minussa eikä hieman kolhuja saaneessa avaimessa. Kuinka siis patterit vaihdetaan? Vm.2000
Minulla on myös vuoden 2000 Focus. Itse olen myös miettinyt, että onko avaimen patterit lopussa, kun joskus joutuu painamaan useita kertoja ennen kuin signaali menee perille ja ovet aukeavat. Avasin oman avaimeni vähän aikaa sitten eikä se kovin monimutkainen operaatio ollut. Pienellä ruuvimeisselillä kampeat avaimen takapuolella olevasta kolosesta peräosan irti, jossa patteri sijaitsee. Tämä peräosa ikäänkuin halkeaa vielä kahtia. Tämänkin voi tehdä pienellä ruuvimeisselillä kampeamalla. Peräosan molemmilla sivuilla on pienet kiinnikkeet, joilla ne on toisissaan kiinni. Kun olet saanut peräosan halki, patteri on siinä näkyvillä, jolloin sen voi helposti vaihtaa.

Toivottavasti nämä nyt vähän selvensivät asiaa, mutta tosiaan ei ole mitenkään vaikea homma.
Ford Focus 1.6 Ghia Wagon
Avatar
Sodfor
Viestit: 90
Liittynyt: 02 Helmi 2005 14:24
Paikkakunta: Vantaa, Kannisto-City

Re: Pattereiden vaihto Focuksen avaimiin.

Viesti Kirjoittaja Sodfor »

Jos Fiikuksen ohjekirja on tallella ni siel kyl neuvotaan patterien vaihto jokaikiseen avain hässäkkään.
Taunus 2.0 L -75-
Transit 2.5 turpotiisseli -96- piiiitkä versio
Focus 2.0 Ghia Wagon -06

- kukaan ei ole täydellinen -
Vastaa Viestiin