koripukki ????

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
bergvi

koripukki ????

Viesti Kirjoittaja bergvi »

eli mihin kohtaan "keskitetään" ylös alas suunnassa auton koriin eteen ja taakse se laakeroitu tai kahden putken avulla rakennettu kääntymis hommeli?? (koripukin autossa kiinni oleva rauta hässäkkä siis se kääntyy siinä auton mukana) jos sen laittaa liian ylös niin eihän sitä saa käännettyä ollenkaan ja jos liian alas niin se kääntyy heti ympäri mut ei saa sit takas sillee kevyesti eli mitataanko se jotenki takaa lamppujen väliin ja eestä kans vai ylemmäs siitä vaiko alemmas vai miten??? kiitos jo etukäteen!! (siinähä niitä kysymyksiä taas oliki)
doubletrouble
Viestit: 74
Liittynyt: 28 Huhti 2006 14:06
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doubletrouble »

Ei meitin kilpuri ainakaan ole kovin raskas pyöriteltävä, vaikka laitettiinkin
puskureiden kiinnityksistä pyöritystelineeseen. Kai siihen voi tehdä uudet
kiinnittimet joilla laskea autoa suhteessa pyöritysakseliin, jos painopiste
tuntuu olevan liian korkealla.
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Re: koripukki ????

Viesti Kirjoittaja TVR »

bergvi kirjoitti:eli mihin kohtaan "keskitetään" ylös alas suunnassa auton koriin eteen ja taakse se laakeroitu tai kahden putken avulla rakennettu kääntymis hommeli?? (koripukin autossa kiinni oleva rauta hässäkkä siis se kääntyy siinä auton mukana) jos sen laittaa liian ylös niin eihän sitä saa käännettyä ollenkaan ja jos liian alas niin se kääntyy heti ympäri mut ei saa sit takas sillee kevyesti eli mitataanko se jotenki takaa lamppujen väliin ja eestä kans vai ylemmäs siitä vaiko alemmas vai miten??? kiitos jo etukäteen!! (siinähä niitä kysymyksiä taas oliki)
Se riippuu siitä paljonko autossa osia kiinni, painopiste vaeltaa sen mukaan.
Kannattaa tehdä säädettävä jos haluaa pyörityksen herkäksi ja niputtaa autoa siinä pukissa.
Itse tein tollasen aikanaan missä kottikärryn pyörät ja toinen pari kääntyy.
Painopisteelle säätö ja pyörityksen lukitus, kiinnitys kallistuksenvakaajan reijistä ja peräkontinpohjasta/puskurin rejistä. http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=361
http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=358
http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=359
http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=362
Vastaa Viestiin