taka-akselin prosentit
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
taka-akselin prosentit
muistaako joku paljo menee taka-akselin vaihdosta muutosprosentteja.
oliko se 15% vai muistanko väärin.
konttoriltahan tuo selviäis,mutta kokeillaan nyt ensin täältä josko jollakin on oikeeta tietoa.ei mutua
oliko se 15% vai muistanko väärin.
konttoriltahan tuo selviäis,mutta kokeillaan nyt ensin täältä josko jollakin on oikeeta tietoa.ei mutua
Takavetosessa 10% ja etuvetosessa 6%. Tietysti eikös noi prosentit pienene siinä tapauksessa jos pystyy siihen uuteen perään laittamaan esim vanhat jarrut?
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
ei noi jarrut taida enään vaikuttaa prosentteihin.ei ilmeisesti myöskään alentavasti luulisin.
olikos sit vaihteisto 9%,ku muistelen et joku oli ton 9% ja nyt ku oikein noita vähäsiä aivonystyröitä kaivelin niin konehan se 15% oli.
olikos sit vaihteisto 9%,ku muistelen et joku oli ton 9% ja nyt ku oikein noita vähäsiä aivonystyröitä kaivelin niin konehan se 15% oli.
Viimeksi muokannut turbiiniriesa, 25 Heinä 2006 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
Periaatteesahan pelkästä välityksestä ei mene prosentteja, mutta jos kuitenkin menee niin se tietääkseni lasketaan akseliston "osaksi" eli tietty osa koko akselin prosenteista esim vaikka 4%. Tosin kukaanhan ei sitä tiedä mikä välitys siellä on tai mikä siellä pitäisi olla
Mittarin heitto tietysti pitäisi korjata oikeaksi esim vaihtamalla laatikkoon vaijerin ratas yms. Mutta riittäähän se kun itse tietää mitä heittää
Mittarin heitto tietysti pitäisi korjata oikeaksi esim vaihtamalla laatikkoon vaijerin ratas yms. Mutta riittäähän se kun itse tietää mitä heittää
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
ok. oikeestaan ite kyselin siinä mielessä höpöjä,et ei tuossa tapauksessa voi pelkkää murikkaa vaihtaa niinku esim. sierraan vaan kyl se on akseli joka vaihtuu...(mk2 esko)eli onko se ilman jarruja myös tuo 10% nykyään.
nyt en oo taas pitkään aikaan asiaan perehtyny,joten pakko kysellä ku ei muista.
olis mk2 tiedossa,mutta on volvon levyjarrullisella taka-akselilla.eikä ole merkattu papruihin
nyt en oo taas pitkään aikaan asiaan perehtyny,joten pakko kysellä ku ei muista.
olis mk2 tiedossa,mutta on volvon levyjarrullisella taka-akselilla.eikä ole merkattu papruihin
Viimeksi muokannut turbiiniriesa, 26 Heinä 2006 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/la ... hp#prossat
Taka-akselisto: Taka-akselipalkki, tukivarret, jouset, kallistuksen vakain, heilahduksenvaimentimet, jarrut, vanteet ja takavetorakenteessa vetopyörästö, vetoakselit ja voimansiirtoakseli
Taka-akselisto: Taka-akselipalkki, tukivarret, jouset, kallistuksen vakain, heilahduksenvaimentimet, jarrut, vanteet ja takavetorakenteessa vetopyörästö, vetoakselit ja voimansiirtoakseli
Focus 1.0 edition a6 2017
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille