Auto krohisee...

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
fastford2000
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Touko 2006 22:17

Auto krohisee...

Viesti Kirjoittaja fastford2000 »

Joo elikkäs mulla on tässä murheena kun Ford sierra vm 90 2.0 DOCH krohisee jarruttaessa kummallisesti eikä johdu levyistä ja jarrupaloista kun ne on kaikki uudet kuuluupi siitä vaihdelaatikon läheltä jostain se krohina enkä saa päähäni että mistä se voisi johtua...olisiko joku ystävällinen ja kertoisi mistä se voisi johtua......... :cry:
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Ettei olis kivi välissä vaan?
ei sieltä mitään junia t...
tursas
Viestit: 4015
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

....

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mulla kuului kanssa sitä krohinaa, kun sekä levyt, että palat oli edestä vaihdettu. Oli sitten korjaajalta menny vahingossa toinen jarrupala väärin päin, ei sitä heti arvannut, kun uudet palat vähän krahisee muutenkin.

Korjaaja sanoi ottavansa täyden vastuun asiasta ja käänsi vasemman ulkopalan toisin päin ja mumisi kiroillen, että "prkle, kun kaikki pitäisi tehdä aina itse tai vierestä vahtia kun appari tekee, eikä näitä yleensä pysty edes väärinpäin laittamaan".... :lol:

...tän näkee kun tarkistaa ne uusien levyjen pinnat ja siitä jos siihen alkaa ilmestyä metallipölyä, kun on metalli metallia vasten...
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
fastford2000
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Touko 2006 22:17

Viesti Kirjoittaja fastford2000 »

ok...enpähän usko että ne on väärinpäinkään laitetu.. :lol: mutta noh viikonloppuna etupää auki ja pieni tarkistus vielä....muuten nyt kun tulin kysyneeksi moista mahtuuko kyseisen sieran alle 205/55/16 vanteet ja renkaat et 42... ilman madallusta vielä...
anttij80
Viestit: 89
Liittynyt: 21 Marras 2005 19:19
Paikkakunta: hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja anttij80 »

kivi voi olla välissä tai sitten voisko se suoja levy rahista levyy? mulla mahtuu ainakin pyöriin 215/45/17 ja madallusta reilusti
fastford2000
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Touko 2006 22:17

Viesti Kirjoittaja fastford2000 »

ok...voipi olla hyvin mahollista... :roll: jos kerran sieran vakio et on 41 ni kyl luulis 42 mahtuvan mut ei sitä koskaan tie se voi olla pienestä kiinni oli pakko hommata tollaset vanteet kun koko paketti kummien kans oli 511e toimituskulujen kanssa vannetukusta..... :lol:
Vastaa Viestiin