Moottorinvikavalo syttyi, tehot hävisi ja auto sammuili kytkintä painaessa
Moottorinvikavalo syttyi, tehot hävisi ja auto sammuili kytkintä painaessa
Ford focus C-max 05 ei lähe käymään. Vikavalo syttyi ajossa ja tehot hukassa. Sammahteli kytkintä painaessa, mutta lähti uuelleen käyntiin. Jätin auton parkkiin ja parin päivän päästä pääsin kahtomaan autoa. Vikakoodin lukija näytti p03040 joka viittaa nokka-akseliin. Asentotunnistimen vaihoin samoin kampiakselin asentotunnistimen. Kaasuläppäkotelo putsattu. Tulpat vaihettu. Ei starttaa vieläkään. Onko ollu samanlaisia tilanteita?
Re: Moottorinvikavalo syttyi, tehot hävisi ja auto sammuili kytkintä painaessa
En saanut kiinni minkä kokoinen bensakone siellä on, mutta itse viasta tulee vähän sellanen maku, kerta sekä nokka- että kampiakselinasentotieto pielessä, että onkohan siellä jako hypänny?
Itse mittaisin puristukset, jos pielessä, niin tappi lohkoon ja venakoppa irti loviin se latta, jolloin voi tarkistaa onko jako yhä kohdallaan. Tämä riippumatta onko ketjulla vai hihnalla, niin pääsee hajulle mekaanisesta kunnosta.
Itse mittaisin puristukset, jos pielessä, niin tappi lohkoon ja venakoppa irti loviin se latta, jolloin voi tarkistaa onko jako yhä kohdallaan. Tämä riippumatta onko ketjulla vai hihnalla, niin pääsee hajulle mekaanisesta kunnosta.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER