Elikkäs tuossa viikkositte lähti jakohihnasta kymmenkunta hammasta juoksemmaa ja tästä syystä sitte parit venttiilit paskaks. Noh kansi huollettu nostimineen päivineen ja puristuspaineet on joka pytyllä nyt 11.5 - 12 bar. Tämä ilmeisemminkin ok?
Ongelma on käynnissä, tyhjäkäynnillä käy rytkyttäen. kaasua ku antaa niin 1500-3000 kuulostaa jokseenkin normaalilta vaikka ei täydellistä ole sekään. ja yli 3000 rupee rykimään eikä kierrä enempää. ja tästä ku päästää kaasun pois niin meinaa sammua ja kaasulla pitää herkistellä se pysymään tyhjäkäyntiä.
Osssaisiko kukkaa kertoo mikä helevetti siihe tul. Sytystä olen yrittäny säädellä ja katsella lampulla vaan kun kone käy rytkyttämällä niin merkkikin näyttää vähän heittelevän vähä miten sattuu.
Jaon oon tarkistannu varmaa kohta jo kymmenen kertaa ja aina se vaan näyttäsi kohillaan olevan.
Kiitoksia etukättee..
Autohan on Viimesiä MK4 korisia escortteja.
ja tosiaankin mekaanisella ruiskulla.
1.6 CVH MFI Kansiremontti & käyntiongelma
Re: 1.6 CVH MFI Kansiremontti & käyntiongelma
KAIKKI letkut ja piuhat varmasti kiinni?
Fiesta Mk1 GX & Volvo S70
Re: 1.6 CVH MFI Kansiremontti & käyntiongelma
Onko kaasarin kansi?
Re: 1.6 CVH MFI Kansiremontti & käyntiongelma
Ongelma löytynny, oli imusarjantiiviste paskana..
Re: 1.6 CVH MFI Kansiremontti & käyntiongelma
Kyllä kaikki letkut ja piuhat oli kiinniKustomer kirjoitti:KAIKKI letkut ja piuhat varmasti kiinni?
Ihan alkuperänen kansi, noihin näyttää passaavan kaasarin kansikin mikäli palotila on vaan oikeanlainen. Tässä tapauksessa palotila on pyöreä ja männässä uloke. Varaosa kansi mistä otin venttiilit ja nostimet oli taasen toisin päin, eli kannen palotila oli "sydämmen" muotonen.__salo__ kirjoitti:Onko kaasarin kansi?
Tiivisteet oli tiukassa joten joutukin sitte itse askartelemaan tiivisteet imupuolelle.