Sivu 1/1

Sierran camper kulmat

Lähetetty: 16 Tammi 2006 15:20
Kirjoittaja Tahveli
Joo eli. tästä on varmaa jossaa jo juteltu mut en oikee löytäny hakua käyttämällä mitään. eli paljo sierraa voi madaltaa ennen ku alkaa vaikuttamaa merkittävästi camper kulmiin ( siis et alkaa jo pitoa haittaamaan) kaiken laisista konsteista oon kuullu et miten niitä sais säädettyä (siis taka campereita) mut en tiiä ketää kel ois henk koht kokemusta. eli jos joku asian tunteva voisi kertoa ni olisin kiitollinen

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:04
Kirjoittaja Eemeli
Katoppa tuolta... viewtopic.php?t=1276 aika paljon juttua, ihme jos et muka haulla löytäny. :shock:

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:06
Kirjoittaja cossu2
no pitohan paranee vain madalluksen myötä :wink:
ei suinkaan huonone.
meneehän se perse alas ihan vakiojousillakin ja jopa alemmas kuin hyvillä jousilla kiihdytettäessä :roll:

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:13
Kirjoittaja Bootsi
cossu2 kirjoitti:no pitohan paranee vain madalluksen myötä :wink:
ei suinkaan huonone.
Aika moni on varmasti erimieltä tuosta... :?

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:23
Kirjoittaja Jaakko85
cossu2 kirjoitti:no pitohan paranee vain madalluksen myötä :wink:
ei suinkaan huonone.
meneehän se persikka alas ihan vakiojousillakin ja jopa alemmas kuin hyvillä jousilla kiihdytettäessä :roll:
öööh perustele hieman :?:

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:26
Kirjoittaja janzamar
Bootsi kirjoitti: Aika moni on varmasti erimieltä tuosta... :?
Riippuu makaako mahastaan hidastustöyssyssä tai pehmeässä sorassa? :lol:

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:44
Kirjoittaja cossu2
No lyöhän ne vakiojouset pohjaan kun lyö lusikan tiskiin, eli camberi kääntyy ihan yhtä ketuilleen kuin madallusjousienkin kanssa.
Progressiiviset madallusjouset taasen pitävät sen perseen paikallaan ja heijaaminen on pienempä, joten pitokin on parempaa.

Lähetetty: 16 Tammi 2006 18:47
Kirjoittaja cossu2
Tuli muuten semmonen deja vu että tästä aiheesta on jankattu ennenkin, mutta kertaushan on opintojen äiti :lol:

Lähetetty: 16 Tammi 2006 21:16
Kirjoittaja lalli69
cossu2 kirjoitti:No lyöhän ne vakiojouset pohjaan kun lyö lusikan tiskiin, eli camberi kääntyy ihan yhtä ketuilleen kuin madallusjousienkin kanssa.
Siksi sitä (kaasua) ei saakkaan runtata kerralla pohjaan. :wink:

Lähetetty: 16 Tammi 2006 21:25
Kirjoittaja evolution
eihän se ole ollenkaan hauskaa jos kiihdytellään osakaasulla, aina vaan lusikka sinne konehuoneen puolelle :mrgreen: :lol:

ja kaarrepito paranee madalluksen ja lisääntyneen negatiivisen camberin myötä.

ja ne madallusjouset sitten vaativat kunnolliset iskarit kaveriksi mitkä pystyvät kontrolloimaan jousien liikettä.

olen päässyt ajamaan muutamaa eri vekotinta(sierra ja corolla ae82 gt fx) jotka oli pistetty tonttiin madallusjousilla ja sitten oli jätetty vakio iskarit paikoilleen ja voin sanoa että tossa omassa talvi katiskassanikin on paremmat ajo ominaisuudet mitä niissä kummassakaan oli

Lähetetty: 17 Tammi 2006 12:27
Kirjoittaja Tahveli
ei varmaa löytyny hausta sen takia ku etin sanalla "camper" ja ton jutun otsikossa oli kirjotettu takacamper joten se ei varmaa sen takii löytäny sitä

Lähetetty: 17 Tammi 2006 12:46
Kirjoittaja Tahveli
oops...kirjotin sen camper enkä camber. siitä se johtu :P

Lähetetty: 18 Tammi 2006 21:44
Kirjoittaja Eemeli
Mulla on muuten ollu noi prikat(1mm) noiden vetarien ylempien kiinnistysten välissä(ohje et missä on siel toises topikis :wink: ) jo kohta puol vuotta eikä niiden kanssa ole ainakaan mitään valittamista ollut. Pyörä kulmat korjautu aika paljon... Enne kulu 1/4 renkaan pinnnasta nyt vois sanoo et 3/4 renkaasta kuluu tasesti. Piti laittaa ku sai kääntää jo puolessa kesässä kumit toisipäin ku kankaat alko jo paistelee.

Lähetetty: 12 Touko 2006 13:52
Kirjoittaja jani
Mites muuten tuo etucamberien säätö mahtaa tapahtua, vai onko siellä säätöä laisinkaan?

Lähetetty: 12 Touko 2006 13:56
Kirjoittaja Jaakko85
jani kirjoitti:Mites muuten tuo etucamberien säätö mahtaa tapahtua, vai onko siellä säätöä laisinkaan?
Ei ole säätöä. Ainoastaan aurausta voi säätää.

Tai ainahan voi säätää, muttei sitä säätöä valmiina löydy.

Lähetetty: 12 Touko 2006 14:45
Kirjoittaja country sedan
Paitsi tietysti jos rakentaa säädettävät yläpäät.
Ainahan voi laittaa Scorpin tukivarret eteen, samalla tulee vähän raideleveyttä lisää. Raidetangot joutuu vaihtamaan samalla pidemmiksi.