Mk 3 eskosta tietoa

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
janza
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Helmi 2011 23:55

Mk 3 eskosta tietoa

Viesti Kirjoittaja janza »

Hei olen katellu yhtä 85 vuosimallia mk3 eskoa joka olis halpa ja hyvin pidetyn näköinen, mutta koneesta ei ole tietoa yhtää mitää et missä kunnossa, niin ni ajattelin kysyä et eikös tollanen 90 luvun cvh 1.6litrane fiestan kone käy heittämällä siihen kun ymmärtääkseni koneissa ei ole muuta eroa kuin ilman putsarin kotelo ? :D nii ja mites sit ku esko on vaa 1.3 et olis varmaa sit hyvä ettiä 1.6 eskon jarru kilkkeet tai xr3 jarru kilkkeet ja muutos katsastaa vai pitäsköhä sit tehä muutaki? ja mitä mieltä muute onko huono vuosikerta? tyyppi vikoja? :)
Gona
Viestit: 174
Liittynyt: 15 Touko 2007 13:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Mk 3 eskosta tietoa

Viesti Kirjoittaja Gona »

Kyllä pitäs mennä heittämällä, jos siellä nytkin on CVH paikallaan. Mistäpäin suomea olet? Voisin olla vähän kiinnostunut tosta 1.3 padasta jos on yhtään kunnossa. Jos venttiilinkopasta paljastuu mustaa siirapintapasta niin kone on tuhoon tuomittu.
Sierra 2.0i S '86, Sierra 1.6 Sx '87
Fiesta Mk3 '89
janza
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Helmi 2011 23:55

Re: Mk 3 eskosta tietoa

Viesti Kirjoittaja janza »

Etelä suomessa, mutta autoa ei vielä minulla ole :D haen vasta tausta tietoa kannattaako hankintaan ryhtyä. Joo siinä konees on just sitä mustaa siirappi maista iha helvetisti niinku vaihdelaatikon/kytkin kopan päällä (näkee samantien kun avaa konepellin) ei mielestäni tullut venttiilin kopasta vaan just jostai vaihde laatikon välistä? kun en sillon nii tarkkaan syynänny. Mutta itse auto näytti olevan helvetin hyväs kuosis et uskois et ei ole paljoa veivattu. Mutta sä varmaan haluisit sen koneen n. kuukauden sisäl? ku ajattelin sitä fiestan konettani vähä kutitella ja kiillotella et olisin ajanu sil eskon koneel muutaman kuukauden, mutta tietysti asiaa voisi harkita ja nopeuttaa jos olisit kiinnostunut. Paljo tarjoaisit siit koneesta? :)
Vastaa Viestiin