Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Joo elikkä mulla on ford orion 1.6 GT. Se lähtee käyntiin moitteettomasti , mutta kun lähtee liikkeelle niin ei toivookaan!!! pätkii ei kestä kaasua olen vaihtanut virranjakajan, kaasuttimen.. eli mikä voisi olla vikana...
sytkä pielessä.
kato että venttiilit aukeaa oikeassa järjestyksessä ja laita jakaja oikein,ja sytkämerkkien pitää olla myös kohdillaan tietenkin.
ja sytkäjärjestys tietysti se 1342.
ettei ole se tavallinen 180 astetta jakaja pielessä?
en oikein millään keksi muuta..tai sitten sen hampaan verran.
mutta jos olet varma asiasta niin ei siinä mitään.
Eikö vaihdelaatikossa oli se käyntinopeusanturi mikä säätää kanssa "jotain" moottorin käyntiä, voisiko olla sielä häikkää? Tosin euto ei edes lähde käyntiin jos anturin johdot on irti, sikälimikäli se anturi nyt on sielä.
sjii kirjoitti:Eikö vaihdelaatikossa oli se käyntinopeusanturi mikä säätää kanssa "jotain" moottorin käyntiä, voisiko olla sielä häikkää? Tosin euto ei edes lähde käyntiin jos anturin johdot on irti, sikälimikäli se anturi nyt on sielä.
eipä mitään sellaista ole, eikä mitään väliä vaikka sytkän alipaine letkut heittäs mäkeen.
vaihdoin kans kytkimen tos vähä aika sit ja oli toi letku lähtenyt irti mutta hyvin silti pelas.
kondis kirjoitti:
eipä mitään sellaista ole, eikä mitään väliä vaikka sytkän alipaine letkut heittäs mäkeen.
vaihdoin kans kytkimen tos vähä aika sit ja oli toi letku lähtenyt irti mutta hyvin silti pelas.
Oon huomannut saman. mutta luulempa että tuolla on jotain tekemistä koneen oikeintoimimisen kanssa. Jos ei muuta niin tulppaa ainakin se imusarjalta tuleva putki. Ootkos tarkkaillut ettei ole muita pahempia imuvuotoja?
Niin no, itsellä on tuossa ohcssä ihan vaan perusennakon (about 10-11) ja keskipakoennakon varassa koko homma, eli alipainesäädin tulpattu. Tuntuu toimivan paljon paremmin ilman alipainetta. Letkun ollessa kiinni nopealla polkaisulla tekee ensin nykäisyn ja sitten vasta lähtee vetämään. Kaiken lisäksi vie tuolleen about 0.5l-1l vähemmän ainetta
Mutta jos se kaasarin pää on tulppaamatta niin voipi aiheuttaa vaikka mitä