Sierra 92

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
lasse
Viestit: 59
Liittynyt: 01 Loka 2007 10:44
Paikkakunta: Tampere

Sierra 92

Viesti Kirjoittaja lasse »

Auto, sierra -92 ohc, kylmänä käy nätisti.. Kun kone lämpiää alkaa pätkiin (käy ku olis kengurubensaa) yleensä siinä 3 tuhannen kohdalla ja siitä ylöspäin.. Tyhjää käy nätisti oli kone kylmä tai lämmin..

Bensaa saa, kaasari on putsattu..

Koslaan vaihdettu..
ilmanputsari, Tulpat, Tulpanjohdot, Bensan suodatin, VIrranjakajan kansi, virranjakajan pyörijä..

Voisko vika löytyä puolasta ku tuntuu käyvän aika kuumana..
K A R I
Viestit: 225
Liittynyt: 03 Joulu 2008 00:20

Re: Sierra 92

Viesti Kirjoittaja K A R I »

Jaa että 1992 vujen sierra ohc pannula :D
Kellossa pitää olla viisarit ja auton vetää takaa
Beornegar
Viestit: 351
Liittynyt: 27 Elo 2008 10:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sierra 92

Viesti Kirjoittaja Beornegar »

Taitaa olla tekniikan vaihto... Mikäli kyseessä siis on ohc kone. Ootko lasse varma että se on juurikin ohc?
http://corvettewoundedwarrior.blogspot.com/
Ei sillä auton merkillä niin väliä oo, kunhan se on Ford

Entiset:
-1.6 Escort -89
-1.6 cvh Sierra -90
Nykyset:
-2.6 Taunus 17M -70
duckworth
Viestit: 3721
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Sierra 92

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Ettei vaan olisi CVH.. :roll:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
lasse
Viestit: 59
Liittynyt: 01 Loka 2007 10:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Sierra 92

Viesti Kirjoittaja lasse »

duckworth kirjoitti:Ettei vaan olisi CVH.. :roll:

No perkele sehän se on.. On vaan kaverin RIESA niin en ole oikein perillä koneesta..
Avatar
Wecomanni
Viestit: 118
Liittynyt: 10 Syys 2007 00:46
Paikkakunta: Huittinen

Re: Sierra 92

Viesti Kirjoittaja Wecomanni »

lasse kirjoitti:Voisko vika löytyä puolasta ku tuntuu käyvän aika kuumana..
No sieltä minä sitä vikaa tällä erää etsisin. Kylmänä pelaa hyvin,
jolloin puola ei ole vielä lämmennyt. Lämpimällä puolalla jaksaa
antaa tyhjäkäynnillä kipinän, mutta kierroksia lisättäessä ja
varsinkin vedätettäessä isolla vaihteella ei viallinen puola
jaksa sytyttää rikkaampaa seosta ja auto nykii... :-(
Vastaa Viestiin