Kaasaritietoutta kaivataan!!

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
arei
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Kesä 2006 20:55
Paikkakunta: Tampere

Kaasaritietoutta kaivataan!!

Viesti Kirjoittaja arei »

Eli mahtaako TLDM kaasarin imusarjaan sopia DG(A)V kaasari? Lähinnä se pulttijako ja vaijerin sopivuus kiinnostaa, bensalinjojen eron tiedän. Niin ja kyseessä on CVH-moottori.

Vastausta kaipailtaisiin pikaisesti, Kuukkeli ei osannut auttaa ja toi vanha TLDM vuotaa jo niin lahjakkaasti että alkaa kulutus huimaamaan. :D
Fiesta mk2 1.6 <- yritetään vielä pelastaa...
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Suoraan ei käy, dgav on isolla jaolla imusarjassa pikkujako.
arei
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Kesä 2006 20:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Viesti Kirjoittaja arei »

achsoo... Mahtaako jostain cvh koneesta löytyä imusarja DGAV kaasarille, vai tarviiko siihen väkästellä joku adapterilaippa? Vai mitä mieltä kanssaharrastajat ovat, kannattaako enemmin tehdä huolto tolle vanhalle kaasarille. Olen ainakin ollut siinä käsityksessä että toi DGAV 32/36 olis aika hyvä kaasutin verrattuna noihin alipaineohjattuihin...
Fiesta mk2 1.6 <- yritetään vielä pelastaa...
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

mul olis ylimääräinen kaasari 1,6 cvh escosta. vm. 87.
mk1sierra
Viestit: 121
Liittynyt: 11 Syys 2008 23:04
Paikkakunta: Savo

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Viesti Kirjoittaja mk1sierra »

Kyllä toi DGAV on paljon parempi kaasutin kun nuo uudemmat, minun mielestä. Hyvän jos löytää niin sillä ajaa pitkään ja huolettomasti..

En tiedä ollenkaan tuosta cvh:n imusarjasta mut yks vaihtoehto on että viet kaasuttimen ja imusarjan koneistamoon niin laittaavat pinnapultit oikeelle jaolle jos välttämättä haluat sen DGAV:n siihen. Ainakin ohc:n imusarjaan se onnistus helposti.
Vastaa Viestiin