Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
pekka_k
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Huhti 2008 11:37

Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja pekka_k »

Kaipaisin -02:n farmariin sellaista tuulenohjainta, joka pitäisi virtauksen takalasilla ja siten pitäisi takalasin puhtaana tai edes yrittäisi.

Vertailuna voisi esittää vaikka Passateissa olevia kaarevia muovisia malleja. Onko kenelläkään käsitystä olisiko sellaista saatavilla Mondeoon ja jos niin onko hinnasta käsitystä ja mistä niitä voisi kysellä? En kaipaa varsinaisesti spoileria, koska en vielä sellaista spoileria ole tavannut, joka pitäisi lasin puhtaana.
-Z-
Viestit: 75
Liittynyt: 03 Elo 2007 19:47
Paikkakunta: uusimaa

Re: Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja -Z- »

Tuommostako tarkoitat? http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=14 pitäisi estää sen takaikkunan likaantumista
pekka_k
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Huhti 2008 11:37

Re: Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja pekka_k »

Tuommostako tarkoitat?
No juuri tuollaista olen etsiskellyt. Googlettaakkin olen yrittänyt, mutta ajan puutteen vuoksi koko netin pyöräyttäminen on jäänyt. Kiitän suuresti vaivannäöstä!

Onko muuten Mondeon kohdalla kokemusta, toimiiko härveli? Joidenkin autotyyppien tuulenohjain ei ole varsin tehokkaasti kuulemma toiminut.
tursas
Viestit: 4015
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja tursas »

Jopas nyt jotakin. Joku kyseli tommosta täällä Escoonkin. Yleensä noi on semmosia kiinteitä ja on kääntävinään takailman vaan ylöspäin. Mäkin oon tommosta uutta ettiny, mikäköhän noista Sierraan kävisi, pitäis testata. Mun vanhan vastaavan siivekkeen muotoilu on jostain -80 luvulta. Toihan on helppo sitten spreiata korin väriseksi, jos haluaa. Asennus menee jotenkin niin, että luukku auki, pari puristusruuvia kiinni ja se on siinä.

Ainakin Farkku-Sierrassa toi on pitäny takalasin puhtaana ja pyyhkijän moottoreineen pysty heittämään mäkeen, kun ei se muutenkaan toiminu.... :lol:
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
kamppi74
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Maalis 2006 20:20

Re: Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja kamppi74 »

pekka_k kirjoitti:Kaipaisin -02:n farmariin sellaista tuulenohjainta, joka pitäisi virtauksen takalasilla ja siten pitäisi takalasin puhtaana tai edes yrittäisi.

Vertailuna voisi esittää vaikka Passateissa olevia kaarevia muovisia malleja. Onko kenelläkään käsitystä olisiko sellaista saatavilla Mondeoon ja jos niin onko hinnasta käsitystä ja mistä niitä voisi kysellä? En kaipaa varsinaisesti spoileria, koska en vielä sellaista spoileria ole tavannut, joka pitäisi lasin puhtaana.
Joko oot ostanu tuuliohjaimen?Mulla vois olla myytävänä sellanen!
mondeo 01
transit 91
pekka_k
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Huhti 2008 11:37

Re: Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja pekka_k »

Joko oot ostanu tuuliohjaimen?Mulla vois olla myytävänä sellanen!
Laitoin YV:tä, en ole vielä ostanut!
artsi
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Elo 2007 15:40

Re: Farmari Mondeoon taakse tuulenohjain

Viesti Kirjoittaja artsi »

Minulla on mondeossa Vepro Oy:n valmistama tuulenohjain siis tälläinen: http://www.vepro.fi/suomi/mondeos.htm
ja täytyy kyllä sanoa että se tosiaankin toimii, pitään takalasin puhtaana pölystä yms. Ja hintakaan ei ole kovin paha muistaakseni alle 100 euroa. Ja ei ole vaikea asentaa...
Ford Mondeo 2.0TDCi 140hv aut. Titanium Business vm. 09
ex. Ford Mondeo 2.0TDCi 130hv automaatti vm05
Vastaa Viestiin