Sivu 1/1

Sierran jousina KONI ja G&M?! (kohta)

Lähetetty: 29 Joulu 2007 02:10
Kirjoittaja fragmented
Sanokeehan että onko tuollainen mistää kotosin, taakse tulee nuo G&M jouset ja eteen konin, ei harmainta haisua kuin paljon niiden ois tarkotus madaltaa,ne on ostettu jostain viidellä kympillä iskareineen (Koneilla kybit ja G&M:llä monroet) tylsistyksissäni rupesin mättää kii niitä ni aattelin kuitenkin viel kysyä että onko millasta ajoa tiedossa? Ja sitte semmonen juttu, et kun laitan nyt sen madalluksen ja oletetaan että se madaltaa jotain -35mm, ni tarvinko jotain papereita niistä jousista katsastusta varten? Miten se nykyään menee?

Lähetetty: 29 Joulu 2007 14:15
Kirjoittaja kimmok
Vanhoissa autoissa ei tarvii mitään papereita jousista.

Kyb halppia=on toiminu mutta ei välttämättä mitään loistokyytiä
Monroet=varmasti huonoa kyytiä ja tarkista nyt etteivät ole valmiiksi rikki. Nämähän on lähes 90% susia.

G&M varmaan joku halppis merkki ettei kannata liikaa toivoa. Tuo koni on ainoa jolta voi odottaa laatua tuossa paketissa, mutta laita kiinni ja kokeile miltä tuntuu kerran ei oo paljoa maksanutkaan. Jos ei paketti ole aivan loppu niin saattaa siinä vähän ajotuntuma parantua jos matalasta tykkää.

Lähetetty: 29 Joulu 2007 22:01
Kirjoittaja AKl
Itellä G&M jousilla ei ainakaan perä jää "laahaamaan", vaan auto on aika hyvin vaakatasossa. Ja ei itelle ainakaan huonolta oo tuntunu noi jouset, vaikka en niitä uutenas ole laittanut.

Lähetetty: 29 Joulu 2007 22:05
Kirjoittaja jaska74
Ares kirjoitti:Vanhoissa autoissa ei tarvii mitään papereita jousista.
mikä se mahto olla se raja?
mulla ainakin kyseltiin liput ja laput konttorilla

Lähetetty: 30 Joulu 2007 13:58
Kirjoittaja fragmented
jaska74 kirjoitti: mikä se mahto olla se raja?
mulla ainakin kyseltiin liput ja laput konttorilla
Joo niin ois kiva tietää tosiaan että mikä oottaa muutoskatastukses...?

Lähetetty: 30 Joulu 2007 14:00
Kirjoittaja fragmented
AKl kirjoitti:Itellä G&M jousilla ei ainakaan perä jää "laahaamaan", vaan auto on aika hyvin vaakatasossa. Ja ei itelle ainakaan huonolta oo tuntunu noi jouset, vaikka en niitä uutenas ole laittanut.
Joo ei nuo ainakaan nuo G&M:t ihan halppiksia ole, kait...ja konit, noh, en ainakaa usko että niistä huonoa palautetta ainakaa kukaa antaa? mietin kyllä noita iskareita, että pitäiskö uusia samalla, onkos ihan ok laittaa vakioiskarit kun ei taida jouset olla kun -35mm? jos niin mitkä iskarit ois paras ratkaisu? Budjetin puolesta ois ihan jees ettei ois ihan kalleimmat mut ei kyllä ne halvimmatkaan, vaan perusfiksu ratkasu jos jollain ois?

Lähetetty: 30 Joulu 2007 23:45
Kirjoittaja fragmented
No eikö nyt kukaan tiedä että tarviiko jotain lippusia ja lappusia jousista tms. jos menee muutoskatsastamaa madalluksen takia -89 vm autoa?

Lähetetty: 31 Joulu 2007 00:30
Kirjoittaja AKl
Nyt pelkkää mutuilua omalta osalta, että ei tarvitsisi lappusia noin vanhassa? Saattavat kyllä kysyä niitä. Itsellä tosin ei katsastusmies sanonut mitään madalluksesta. -40mm alusta ei sierrassa nyt mikään sikamatala ole, jos ei perä laahaa.

Lähetetty: 31 Joulu 2007 11:32
Kirjoittaja fragmented
Mitäs siinä tilanteessa voi tehdä kun ei ole mitään lappusia niistä kun on käytettynä ite ostanu ja myyjälläkä ei ollu niit?

Lähetetty: 31 Joulu 2007 11:32
Kirjoittaja fragmented
ja mitenkä tuo kysymys sitten että mitkä iskarit ois hyvät ostaa noille g&m:n ja konin jousille?

Lähetetty: 31 Joulu 2007 15:42
Kirjoittaja Krisse
No jos siä alat tekemään tollasta sekasikiötä (=eri merkkisiä jousia) niin tuskin siinä kannattaa alkaa suuremmin hieromaan ton iskarin laadun kanssakaan.

Ja mitä tulee toho '90% Monroeist on paskoi' ni sanoisin siihen että 'meijän firmassa' menee iskareita näppituntumalta 4 paria viikossa (kuluttaja-asiakkaiden lisäksi myös korjaamoille ja poliisi- ja postiautoihin), takuutapauksia samalla mittatarkkuudella noin 1 parissa kuukaudessa.

Lähetetty: 01 Tammi 2008 11:56
Kirjoittaja fragmented
Krisse kirjoitti:No jos siä alat tekemään tollasta sekasikiötä (=eri merkkisiä jousia) niin tuskin siinä kannattaa alkaa suuremmin hieromaan ton iskarin laadun kanssakaan.

Ja mitä tulee toho '90% Monroeist on paskoi' ni sanoisin siihen että 'meijän firmassa' menee iskareita näppituntumalta 4 paria viikossa (kuluttaja-asiakkaiden lisäksi myös korjaamoille ja poliisi- ja postiautoihin), takuutapauksia samalla mittatarkkuudella noin 1 parissa kuukaudessa.
Ja tää sun sekasikiö vastaus nyt ei vastannu mihinkään, ei tarvi heitellä tällasia kommentteja tänne!

Lähetetty: 03 Tammi 2008 01:18
Kirjoittaja fragmented
joo hajotkaa elämiinne!

Re: Sierran jousina KONI ja G&M?! (kohta)

Lähetetty: 30 Tammi 2008 17:33
Kirjoittaja pynski-89
Itellä toiminu hyvin lesfjörsin -40mm jouset 109e koko sarja. motonetistä löytää. ja kybin kaasut joka nurkassa ei ne halvimman mallin kybit. muistaakseni 4 eri luokkaa. perä ei viistä maata ja tasapainonen auto muutenkin. ja ne joutu muutoskatsastamaan vm:83 sierraan tuli prosentteja. voin laittaa mailiin kuvan autosta jos kiinostaa millä lailla laski... nyt aattelin ku vaihdan tekniikan ni ostaa spaxin säädettävän :D olis nuo spaxin -40mm muistaakseni 189e rally racessa...