Sierran linttaperä
Sierran linttaperä
Kyselisin vaan kun itselläni on madallettu sierra ja siinähän tunnetusti menevät takarenkaat linkkuun joka syö renkaita vähän liikaa. Mikähän viritys tähän auttaisi että saisi renkaat suoraan? Entä onko olemassa poppaskonsteja etupään camberin säädölle että saisi sellaisen siihen?
Tai sitten laillisesti korjaten-> cossun tukivarret ja hiukan matalammat apurungon puslat -> suoristuu lähes 0:aan
Prikat on helpoin, mutta siinä laakeripesässä kun ei ole liikaa sitä keskittävää osaa että se jää sitten pelkkien pulttien varaan. Kovin paljoa ei ainakaan kannata prikkoja laittaa.
Prikat ja camperilevyt ei ole sallittuja suomessa, mutta es. englannissa ovat. Katsarihan ei niitä huomaa jos sielä ei hirveetä rakoa ole.
Jos etupään camperit haluat säädellä niin vaihda sitten epäkeskouniball yläpäät tai pelkästään campersäädölliset uniball yläpäät.
Voisi kai niitä yläpään pusliakin tehdä epäkeskona ja sitten kääntämällä sitä säätää camperia ja casteria ja sitten läpipulteilla lukita se paikallee :S
Kuka sitten alkaa sellasia puslia tekemään on eri asia...
Säädettävät alatukivarret on yksi konsti, mutta n.2-3x kalliimpi kuin epäkeskoyläpäät.
Takapyörissä kannattaa myös katsoa miten aurauskulma muuttuu, kun se on madallettu. Sitäkin hiukan kannattaa oikaista, prikka myös etummaisen alemman pultin laakeripesän ja tukivarren väliin. Yleensä tähän ei kiinni kukaan huomiota vaikka olisi syytä ottaa kaikki huomioon. Takapää ei muistaakseni saisi aurata ainakaan paljoa enempää kuin etupää.
Prikat on helpoin, mutta siinä laakeripesässä kun ei ole liikaa sitä keskittävää osaa että se jää sitten pelkkien pulttien varaan. Kovin paljoa ei ainakaan kannata prikkoja laittaa.
Prikat ja camperilevyt ei ole sallittuja suomessa, mutta es. englannissa ovat. Katsarihan ei niitä huomaa jos sielä ei hirveetä rakoa ole.
Jos etupään camperit haluat säädellä niin vaihda sitten epäkeskouniball yläpäät tai pelkästään campersäädölliset uniball yläpäät.
Voisi kai niitä yläpään pusliakin tehdä epäkeskona ja sitten kääntämällä sitä säätää camperia ja casteria ja sitten läpipulteilla lukita se paikallee :S
Kuka sitten alkaa sellasia puslia tekemään on eri asia...
Säädettävät alatukivarret on yksi konsti, mutta n.2-3x kalliimpi kuin epäkeskoyläpäät.
Takapyörissä kannattaa myös katsoa miten aurauskulma muuttuu, kun se on madallettu. Sitäkin hiukan kannattaa oikaista, prikka myös etummaisen alemman pultin laakeripesän ja tukivarren väliin. Yleensä tähän ei kiinni kukaan huomiota vaikka olisi syytä ottaa kaikki huomioon. Takapää ei muistaakseni saisi aurata ainakaan paljoa enempää kuin etupää.