Ford fiesta 1.0 -81 ----> 1.6CVH.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
emplu
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Huhti 2007 22:18

Ford fiesta 1.0 -81 ----> 1.6CVH.

Viesti Kirjoittaja emplu »

Eli olisi tarkoitus vaihtaa tuo 1litranen moottori 1.6. Niin mites tuo kiinnitys,meneekö heittämällä paikalleen vai pitääkö muokkailla jotain? Ja sitten mitäs kaikkia osia pitäs uusia,että menee katsastuksesta läpi? (siis tarkotan nyt jarruja ym..)

Kiitos etukäteen vastanneille. :)
Ford Fiesta -81
Vitone
Viestit: 28
Liittynyt: 08 Marras 2006 19:59

Viesti Kirjoittaja Vitone »

Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Jos tämän luettuaan ei pysty itse ajattelemaan puuttuvia palasia, ei ehkä kannata edes aloittaa -> http://www.76s.net/mk1-cvh/index.html
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
emplu
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Huhti 2007 22:18

Viesti Kirjoittaja emplu »

Joo kiitosta.. Tuolla ensinmäisessä linkissä viriteltiin näköjään tuota konetta,mutta eipä siellä taidettu pahemmin selitellä miten on viriosat mennyt kiinni ym.. tai ainakaan minä en huomannut missään. Ja ittelläki olis tarkotus vähän viritellä sitä 1.6 sitten. Saako esim marteliuksen pakosarjan tuohon muokkaamalla kiinni vai saako sitä mitenkään ja jos vaikka tuplakaasareita laittas niin meneekö nekin kiinni,vai loppuuko tila kesken?? On saatettu mainitakkin nuissa jutuissa asiasta mutta en oo vaa huomannu :lol:

Ja kiitos taas etukäteen vastanneille :roll:
Ford Fiesta -81
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Kiinnostaa. Kuin todennäköisenä - noin niinkun prosenteissa - pidät että rupeat tähän projektiin? 0% = saan ehkä kummin kaiman mummovainaan veljenpojalta tälläsen auton, 100% = auto löytyy ja oon valmis sijoittamaan tähän projektiin vähän rahaakin ja oon valmis miettimään asioita auton alla tarvittaessa pitkäänkin.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
emplu
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Huhti 2007 22:18

Viesti Kirjoittaja emplu »

No sanotaan 50prossaa,auto on kyllä ja aikaa on laittaa,mutta ei ole ihan varmaa vielä että rupean tätä autoa laittamaan.. :roll:
Ford Fiesta -81
emplu
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Huhti 2007 22:18

Viesti Kirjoittaja emplu »

Noniin,kyllä nyt näyttäs siltä että fiestaa ruvetaa tässä kesällä laittelemaan :) Ekana olis autoon tarkotus vaihtaa tuo moottori.
Niin,mites muuten noi viriosat mahtuu tonne konehuoneeseen? (pakosarja,tupla-kaasarit olis ainaki tarkotus laittaa :roll: )
Ford Fiesta -81
emplu
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Huhti 2007 22:18

Viesti Kirjoittaja emplu »

Ei tästä projektista tänä kesänä tuukkaa vielä mitään :( Ens talvena tai kesänä olis tarkotus alotella.. Ja tohon ettei projekti alakkaa vielä tänä kesänä niin on ihan hyvä syy,jonka takia ei huvita alottaa vielä.. :?

Edit: Ja tiedoks niille jotka luulee että kyselen täällä ihan muutenvaa, niin rupean kyllä tähän projektiin,mutta nyt ensiksi tutustun koneenvaihtoon kunnolla ja säästelen rahaa moottoriin ja osiin..! Ja niinkuin sanoin on siihen kunnollinen syykin ettei moottorin vaihtoa vielä tänäkesänä aloitettu..
Ford Fiesta -81
Vastaa Viestiin