Alatukivarsien korjauksen jälkitiloja
Lähetetty: 21 Joulu 2006 16:12
Vaihdoin tuossa leimamiehen ohjauksesta -98 stw mondeoon alatukivarsien puslat ja pallonivelet.
Koska tämä oli ekakerta kun foordin pyöräntuentoja meen ronkaalaamaan ja ihan maalaisjärjellä (näppituntumalta) niin en tiennyt, että korjausopas suosittaa poistamaan raidetangon pään, irroittamaan raidetangon nivelestä ja irroittamaan kallistuksen vakaajan.
Homman siis tein nuo kaikki em. palikat paikoillaan ja hyvin onnistu (varsien irroitus parituntia, kiinnitys tunti, puslat prässillä vartissa).
Mutta rupes tuossa kiinnostamaan, että miksi sitä pitää niin perhanasti purkaa niitten tukivarsien irrotusta varten? Tehdäänkö niin korjaamoilla ja miksi?
Luulis ny, ettei sieltä mitään saa särjettyä vaikka ne paikoillaan ovatkin...
Koska tämä oli ekakerta kun foordin pyöräntuentoja meen ronkaalaamaan ja ihan maalaisjärjellä (näppituntumalta) niin en tiennyt, että korjausopas suosittaa poistamaan raidetangon pään, irroittamaan raidetangon nivelestä ja irroittamaan kallistuksen vakaajan.
Homman siis tein nuo kaikki em. palikat paikoillaan ja hyvin onnistu (varsien irroitus parituntia, kiinnitys tunti, puslat prässillä vartissa).
Mutta rupes tuossa kiinnostamaan, että miksi sitä pitää niin perhanasti purkaa niitten tukivarsien irrotusta varten? Tehdäänkö niin korjaamoilla ja miksi?
Luulis ny, ettei sieltä mitään saa särjettyä vaikka ne paikoillaan ovatkin...