esco kytkin remppa

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
EscCos
Viestit: 12
Liittynyt: 21 Loka 2012 13:31

Re: esco kytkin remppa

Viesti Kirjoittaja EscCos »

jariska2 kirjoitti: niin,ja kyllä tuo laatikko painaa,ei sitä helposti syliin oteta
Voihan sen laskea lattiallekin siitä vivusta roikottaen mihin kytkinvaijeri tulee kiinni niin ei tarvi syliin ottaa jos se tuntuu painavalta. Mielikuvitus on mukava apuri näissä hommissa. Varsinkin jos sitä on... Kannattaa kokeilla joskus automaattilaatikon vaihtoa neloskoriseen escortiin niin sitten voi jo puhua painavasta laatikosta.
jariska2 kirjoitti:ja jos joku tuon tekee HUOLELLA parissa tunnissa,syököön hatullisen.....
Olin jo valmis haasteeseen, mutta siinä lukikin "syököön" eikä "syön" :P


Kun nyt automaattilaatikko tuli mainittua niin jos jollain on neloskorinen escort automaattilaatikolla ja suunnittelee tekevänsä siitä manuaalin niin se ei sitten käy ihan niin helposti miltä se kuulostaa. Tai helpostihan se kuitenkin onnistuu kun tietää mitä tekee ja mitä osia vaihtaa koska automaatissa ja manuaalissa on yllättävän paljon erilaisia osia laatikoiden ympärillä. Mm. sisemmissä vetonivelissä on jokusen millin pituuserot joita ei välttämättä huomaa pikaisella vilkaisulla. En tosin enää muista onko molemmissa vai toisessa vaan... Kokemusta aiheesta itseopiskeltuna kantapään kautta löytyy.
Tämä ei siis liity mitenkään otsikon aiheeseen, kunhan tuli mieleen...
Tessu
Viestit: 1741
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: esco kytkin remppa

Viesti Kirjoittaja Tessu »

AHAA toi olikin sitte hyvä tietää että on vetareiden pituuserojakin,joo ja aina mä olen koko puikon lootasta vetäny irti en oo viittiny autonalla turata murrosta ja kumia irralleen
EscCos
Viestit: 12
Liittynyt: 21 Loka 2012 13:31

Re: esco kytkin remppa

Viesti Kirjoittaja EscCos »

Tessu kirjoitti:AHAA toi olikin sitte hyvä tietää että on vetareiden pituuserojakin,joo ja aina mä olen koko puikon lootasta vetäny irti en oo viittiny autonalla turata murrosta ja kumia irralleen
Vetarien pituuksissa ei pitäisi olla eroa, mutta laatikon sisään menevä osa sisemmässä nivelessä on eri mittainen automaatissa ja manuaalissa ihan niin kuin aiemmin kirjoitin.
Tessu
Viestit: 1741
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: esco kytkin remppa

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Joo mut samaahan se on,mä taas löysin semmoset vetarit missä on se kaulaosa paksumpi?? pitää vielä tarkistaa että olikos se ihan oikein että oli se tiivistekaula?? kummallista jos noinkin ois?
Vastaa Viestiin