Sivu 2/2

Lähetetty: 29 Elo 2005 23:45
Kirjoittaja riksas
Itsellä oli aikoinaan mk4 escosa ensimmäiset jouset noi -40 mm intraxit, tiputti vähintään ton 40 mm ellei enemmän. ihan ok:t oli ajella. noin vuoden jälkeen madallus alkoi olemaan jo enemmän ja ja sitten vaihdoinkin jo uusia osia alle (konin tolpat ja vogland - 35 jouset) näillä alusta on samalla tasolla edelleen ollut n 3 v. joten mielestäni intraxit väsyi nopeasti. eikä syynä voinut olla iskarit kun silloin alle heitettiin samalla uudet kaasutolpat jokakulmaan !

nyt olen ostanut focukseeni weitecin sarjan ja innolla osotan kun loppuviikolla rykäistään ne alle että miten käy. Tippuuko tonttiin vai tuleeko sopiva tai tapahtuuko mitään. Myyjä ainakin selitti kovin että weitec tekee jousensa aina niin että keula jää vähänmatalemmalle. Auton merkistä tai mallista riippumatta. Saa nähdä onko toi -40 mm likaa 18" kiekoille

Lähetetty: 31 Elo 2005 19:08
Kirjoittaja jaska74
ois kiva nähä kuvasta sierra -40mm ja 16"-17" vanteilla

Lähetetty: 09 Joulu 2005 02:12
Kirjoittaja scorpion
Toistetaampa tämä kysymys uudelleen....

Eli Sierran peräputos -40mm Intraxeilla enemmän kuin edestä.. =/ Vissiin aika yleinen oire Fordeissa, vai? Eikös Cosworth-jouset laske jotain 20 - 30 mm??

Olisiko mitää järkeä lähteä vaihtamaan Cossun jousia taakse? Kellään kokemuksia näistä jousista?

Toiseksi, meneekö vielä Cossun jousillakin camberit takaa päin helv? Meinaa sisäpinnat hävitä liiankin pian ja en lienee ainoa joka kärsii tästä ongelmasta.. :roll:

Lähetetty: 21 Joulu 2005 20:17
Kirjoittaja markkul
scorpion kirjoitti:Nyt on Sierran alla -40 mm Intraxit... Putosihan se alusta aika sopivasti, mutta Sierra tyyliin takaa hieman enemmän... :roll: Ei kellään olisi mitää vinkkiä miten peräpään saisi nousemaan samalle tasolle ellei jopa aavistuksen ylemmäs..? :)
Itsellä myös Intraxit, XR4x4:ssa. Perä putosi ainakin mielestäni ihan liian alas. Keula sopivalla korkeudella. Itseasiassa nousi, kun edelliset oli jotkut taotut, edellisen omistajan asentamat.
Kuvan voi käydä katsomassa vaikka:
http://personal.inet.fi/cool/mlinnoskiv ... sierra.jpg

Ei oikein kestä lastata kauheasti, tai ottaa pakoputket maahan.

Ajattelin vaintaa tuossa tulevaisuudessa ne Spaxeihin. Tohon XR4x4:seen kun ei Eibachia saa. En kauheasti kyllä noita Intraxeja suosittele. Auto on kyllä ihan mukava ajaa, eli ei hakkaa kauheasti, iskareina on Bilsteinit. Radalle on vielä liian löysä, eli vähän kallistaa mutkissa. Vakaajat olisi tietty hyvä vaihtaa jäykempiin...

Lähetetty: 30 Joulu 2005 23:28
Kirjoittaja mr.oohoosee
itellä oli yhessä sierrassa motonetin madallus sarja EHJILLÄ iskareilla
ja toimi hyvin eikä peräkään laskenu liikaa.. kuten perinteisesti sierran madallussarjoilla tapana.. oli halpa ja toimiva..

Lähetetty: 28 Helmi 2006 23:00
Kirjoittaja jani
Käykö nuo motonetin madallusjouset myös XR4i sierraan, eli v-6 takapotkuun?

Lähetetty: 19 Maalis 2006 15:21
Kirjoittaja scorpion
Käykö -87 (uudempi kori) hb Sierraan Cosworth Sierran jouset? Tarkoitus laittaa taakse korkeemmat jouset (Cosworth) kuin nykyiset edessä olevat Intraxit..

Lähetetty: 30 Touko 2006 15:15
Kirjoittaja erion
Itsellä oli xr3i escortissa nuo motonetin jouset ja toimivat aivan loistavasti kaasuiskareiden kanssa. Madalsi tasan ja sopivasti! Sierraan hankin myös motonetistä mutta sen jälkeen auto keuli aika rajusti. Etupää ei madaltunut ja takapää oli todella matala. Ja takana oli konin keltaiset tolpat, että ei pitäisi olla siitä kiinni. No nämä oli vain omia kokemuksiani!

Lähetetty: 03 Kesä 2006 16:46
Kirjoittaja karjala
nyt ei iohan osu aiheeseen mut jos joka nurkkaan löis jotkut uudet tolpat? onkos niitä "matalina"? kun en asioista oikeen tiiä ni kyselen sen takia tällasia.. ja muutenki sitte ku ne camperit taitaa noiss asierrän perissä mennä vituillee kun niitä madaltaa, ni onko mitään konstia kiertää tätä ongelmaa?

Lähetetty: 03 Kesä 2006 23:59
Kirjoittaja Jaakko85
Kyllä niitä saa ihan tarvikevaraosaliikkeistä tilattua madallusjousillekkin käypäsiä iskunvaimentimia.