MK1:n raidevälin pidennys

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Tezmerado
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2006 10:50
Viesti:

MK1:n raidevälin pidennys

Viesti Kirjoittaja Tezmerado »

Onko kukaan nähnyt/kuullut/nähnyt ja kuullut että joku olisi nähnyt että joku olisi kuullut että joku olisi pidentänyt raideväliä?? Miten se toteutetaan? Onko se suuri homma?? :?:
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
Tinde
Viestit: 454
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:00
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde »

Mk1? Taunus? Transit? Opel Kadet? joku muu?

Raidevälin pidentäminen?

:?:
Tezmerado
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2006 10:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tezmerado »

Ford Escort 1970
:evil:
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
Tezmerado
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2006 10:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tezmerado »

Eli nyt olen varmasti itse sekoillut hieman. Tarkoituksena olisi saada pyörät kääntymään jyrkempään kulmaan. :oops:
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
Tinde
Viestit: 454
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:00
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde »

:?:

Miks?
Tezmerado
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2006 10:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tezmerado »

Rakennetaan ns. klassikko drifteriä, eikä siinä vakiona käänny pyörät tarpeeksi. Ei pääse vetämään pitkää siivua, kun ei käänny tarpeeksi jyrkästi.
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR »

Tolpan kääntövartta lyhentämällä kääntyy enemmän ja nopeammin.
Vastaa Viestiin