koripukki ????
koripukki ????
eli mihin kohtaan "keskitetään" ylös alas suunnassa auton koriin eteen ja taakse se laakeroitu tai kahden putken avulla rakennettu kääntymis hommeli?? (koripukin autossa kiinni oleva rauta hässäkkä siis se kääntyy siinä auton mukana) jos sen laittaa liian ylös niin eihän sitä saa käännettyä ollenkaan ja jos liian alas niin se kääntyy heti ympäri mut ei saa sit takas sillee kevyesti eli mitataanko se jotenki takaa lamppujen väliin ja eestä kans vai ylemmäs siitä vaiko alemmas vai miten??? kiitos jo etukäteen!! (siinähä niitä kysymyksiä taas oliki)
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28 Huhti 2006 14:06
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
Re: koripukki ????
Se riippuu siitä paljonko autossa osia kiinni, painopiste vaeltaa sen mukaan.bergvi kirjoitti:eli mihin kohtaan "keskitetään" ylös alas suunnassa auton koriin eteen ja taakse se laakeroitu tai kahden putken avulla rakennettu kääntymis hommeli?? (koripukin autossa kiinni oleva rauta hässäkkä siis se kääntyy siinä auton mukana) jos sen laittaa liian ylös niin eihän sitä saa käännettyä ollenkaan ja jos liian alas niin se kääntyy heti ympäri mut ei saa sit takas sillee kevyesti eli mitataanko se jotenki takaa lamppujen väliin ja eestä kans vai ylemmäs siitä vaiko alemmas vai miten??? kiitos jo etukäteen!! (siinähä niitä kysymyksiä taas oliki)
Kannattaa tehdä säädettävä jos haluaa pyörityksen herkäksi ja niputtaa autoa siinä pukissa.
Itse tein tollasen aikanaan missä kottikärryn pyörät ja toinen pari kääntyy.
Painopisteelle säätö ja pyörityksen lukitus, kiinnitys kallistuksenvakaajan reijistä ja peräkontinpohjasta/puskurin rejistä. http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=361
http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=358
http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=359
http://www.tvracing.net/galleria/index.php?id=362