Väljyyttä Keulassa?

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
peter80
Viestit: 21
Liittynyt: 17 Loka 2006 10:46
Paikkakunta: Oulu

Väljyyttä Keulassa?

Viesti Kirjoittaja peter80 »

Moi

Eli minulla on Focus -99 wagon mallia ja kuskin puolella tuntuisi olevan väljyyttä. Hieman kolokkaseen kun sattuu sopiva alusta. Aina kun käännyn tai vähänkin kaarran oikealle nii siis vasemmalla eli kuskin puolella siellä missä sitä väljyyttä on niin "Loksahtaa" jokin. Johtuisiko se siitä väljyydestä.??Tiedä häntä...noh kuitenkin..
Ilmeisesti siellä on se ns. "koiranluu" joka ajan myötä menee väljäksi. Toinen vaihtoehtohan vissiin voi olla raidetangon päät? Soittelin tuossa fordin liikkeeseen ja aika suolaselta hinta vaikutti...Katselin tuossa motonetistä ja siellä näyttäisi olevan edullisemmin...kannattaisiko tilata sieltä? Olisiko järkeä laittaa samalla uudet eteen molemmille puolille? Autolla on ajettu se reilu 100000, joten olisiko aika samalla sitten laittaa molemmat koiranluut ja raidetangon päät??
Sitten vielä jos te jotka tiedätte paremmin niin sanokaa mitä pitää tilata tuolta motonetistä :) (Se numerosarja siitä osan jälkeen auttaisi paljon)
Kiitän ja kumarran!!!!

Pete
Luigi81
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2006 14:42
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Voihan tuo olla kulunut vetonivelkin joka äänen päästää...?
Avatar
Sini81
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2006 00:09
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Sini81 »

itse olen ainakin ollut oikein tyytyväinen noihin motonetin varaosiin. Juuri omaani vaihdettiin "koiranluu" ja jopa minä itsekin sen osaan vaihtaa vaikken nyt sitä henkilökohtaisesti vaihtanutkaan tietyistä syistä johtuen, mutta homma on tosi yksinkertainen. Jos merkkiliikkeessä menet vaihdattaa niin kyllä hintaa tulee. Ja kun itse laittaa niin onhan siinä se ilon tunne kun saa itse tehdä :)
ja noissa motonetin nettisivuissa on kyl ihan hyvin kerrottu mikä osa mihinkin autoon sopii ja ainahan voi mennä paikanpäälle saamaan henkilökohtaista apua ja neuvoa jos ei itse netistä osaa sitä katsella, ja tuotteilla on kuitenkin vaihto-oikeus jos ovatkin väärät...

ja jos toinen osista on kuin " uusi" tai muuten hyvässä kunnossa niin miksi sitä vaihtamaan????ei kai sillä esim. koiranluun tapauksessa ole merkitystä että molemmat puolet tarttis vaihtaa yhtaikaa, niinku jarrupaloilla......
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Vika voi olla tukivarressa, alapallossa tai koiranluussa, joskus kivessä jousilautasessa! 8)
peter80
Viestit: 21
Liittynyt: 17 Loka 2006 10:46
Paikkakunta: Oulu

Väljyyttä keulassa!

Viesti Kirjoittaja peter80 »

Joo kyllähän se varmaan jossain noissa se vika...Pitää laittaa osat tilaukseen ja samahan se on kerralla laittaa noita niveliä/puslia yms, kun kerran alkaa...eipähä tartte sitten ens kesänä alkaa sitä toista vastaavaa osaa vaihtaa...Kattoa nyt kerkiääkö itse vaihtaa...en minä merkkiliikkeessä sitä kuitenkaa vaihda..(65€/h) Aika kallista :) Kaveri saa sen tehdä...pientä korvausta vastaa...mikäli kerkiää.
Eiköhän ne kolinat sitten lakkaa...
Huomasin tuossa vähän samanlaisen keskustelunkin täällä...ja siitäkin oli apua...
Tack!

Pete
Vastaa Viestiin