mondeon etukoiranluut

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
arkkienkeli
Viestit: 30
Liittynyt: 08 Helmi 2005 10:02

mondeon etukoiranluut

Viesti Kirjoittaja arkkienkeli »

mondeon etupään ns. koiranluuthan ovat tunnetusti kulutustavaraa. Itse olen käyttänyt fordin, motonetin ja bilteman myymiä ko. osia ja kaikista on nivelen suojakumi melko nopeasti rikkoutunut. Vielä on fixuksen vastaavat osat kokeilematta. Onko kellään vinkkiä mistä saisi ostaa parempaa tavaraa, ettei tarvitse joka vuosi ko. osia vaihtaa ?
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Minulla on kait alkuperäiset, siis vanhan näköiset ja itse en ole vaihtanut, kaippa ovat täten Voortilaiset parhaat? :roll:
JussiT

Viesti Kirjoittaja JussiT »

Monteonisti kirjoitti:Minulla on kait alkuperäiset, siis vanhan näköiset ja itse en ole vaihtanut, kaippa ovat täten Voortilaiset parhaat? :roll:
En tiedä tuohon sanoa mitään. Vm01 Mondeossa oli samanvahvuiset koiranluut edessä ja takana. Sellaiset kaliiperia lyijykynän vahvuiset. Vm06 Mondeossa on takana edelleen samanlaiset, mutta edessä on ihan toisennäköiset, tukevat pystytuet, jotka on tehty kahdesta toisiinsa kinnitetyistä rautaprofiileista ja kokonaisuuden poikkileikkaus ehkä 3x3 cm. Missähän vuosimallissa se on tuollaiseksi muuttunut?
Simprider
Viestit: 255
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:41
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

Jos en nähnyt harhoja niin -04 facelift sisältää jo nämä vahvemmat.
Kuga 2.0 TDCi Powershift Kuva
Kuga PHEV Kuva
monteo
Viestit: 83
Liittynyt: 08 Helmi 2005 11:03

Viesti Kirjoittaja monteo »

Käykö nuo vahvemmat suoraan -01malliseen?
-06 mondeo
kairaaja
Viestit: 60
Liittynyt: 30 Syys 2005 07:05

Viesti Kirjoittaja kairaaja »

Luulis käyvän, mutta mitä väliä sillä on kuinka paksua se tavara on kun ne nivelet siellä päissä on kuluvaa tavaraa.

Itellä alkuperäinen koiranluu alkoi kolisemaan 90000km paikkeilla.
Nyt siellä on 20e:n tarvikeosa ja uskon, että hinta/laatu on parempi (ford osa 65e).

Eli jos tarvikeosa kestää 30000km niin hinta/laatu on sama kuin merkkiosalla. Ja toi on niin helppo ite vaihtaakki.
Fiesta 1.3 -93
tomppa
Viestit: 61
Liittynyt: 22 Heinä 2005 20:41

pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja tomppa »

kertokaas viisaammat, kun vaihdan mondeoon-01 eteen koiranluut, pitääkö käydä sen jälkeen säädättämässä pyörienkulmat vai onko näin ettei osan vaihto käännä renkaita mihinkään.

kitoos!
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Ei nuo auraukseen vaikuta! :D
kairaaja
Viestit: 60
Liittynyt: 30 Syys 2005 07:05

Viesti Kirjoittaja kairaaja »

Monteonisti kirjoitti:Ei nuo auraukseen vaikuta! :D
Totta puhuu..
Fiesta 1.3 -93
Vastaa Viestiin