Rs 2000nen nykii ja röpöttää täyskaasulla
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
joo no sitä tolla kysymyksellä meinasit et mitä sit kun poistaa ton systeemin, niin luuleeko se ecu edelleen antavansa sitä lisäilmaa ja sotkeeko se sit vastaavasti jotain kunhan jossittelen
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
- Paikkakunta: Tuusula
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
- Paikkakunta: Tuusula
Siinä olisi kuva miten poikkasin ne
http://i74.photobucket.com/albums/i267/ ... 006076.jpg
http://i74.photobucket.com/albums/i267/ ... 006076.jpg
Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan
nyt sää kyllä puhut egr:ästä etkä aps:sästä. kun zetecissä on egr ja rs2000sessa apssuklaa-auto kirjoitti:Siinä olisi kuva miten poikkasin ne
http://i74.photobucket.com/albums/i267/ ... 006076.jpg
ja tuohon sun patenttiin kyllä luulisi jo katastusinssinkin kiinnittävän huomiota jos ei ihan puusilmä oo. kun egrrää ei saa poistaa ja varsinkin tossa sun patentissa se on aika helposti huomattavissa että se on poistettu.
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
- Paikkakunta: Tuusula
Katsastus inssi oli jo puoliks laskenu pellin ja nosti uudestaa pystyy katseli varmaankin tota viritystä 10sek, löi pellin kiinni ja leiman paperiin. ei mitään huomautettavaa tullujesse1987 kirjoitti:ja tuohon sun patenttiin kyllä luulisi jo katastusinssinkin kiinnittävän huomiota jos ei ihan puusilmä oo. kun egrrää ei saa poistaa ja varsinkin tossa sun patentissa se on aika helposti huomattavissa että se on poistettu.
Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 19 Kesä 2006 17:37
ootko ottanu pois ne sieltä pakosarjan sisältä vai vaan katkassu putket tuosta kohtaa niiku kuvasta näky.. ei varmaan hirveästi hyötyä ollut jos putket jätetty sisään. Vai meneekö tuossa EGR ssä putket pakokanavan eteensuklaa-auto kirjoitti: Katsastus inssi oli jo puoliks laskenu pellin ja nosti uudestaa pystyy katseli varmaankin tota viritystä 10sek, löi pellin kiinni ja leiman paperiin. ei mitään huomautettavaa tullu
Ei vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys ??
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
- Paikkakunta: Tuusula
noi putket loppuu noitten "pulttien" päähän. lyttäsin noi ruuvipenkillä. Noi piti muutenki oottaa poies kun oli menny 3:s ja 4:s pytyn kohtaa poikki. Olisin lyönyt noitten tilalle pelkät pultit, mutta ei löytyny mistään rautakaupasta sopivalla jengalla olevia.
Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan
mittailin tänään töissä vähän päästöjä --> happiarvo ja lambda oli aika korkeat joka vissiin viittais imuvuotoon, koska putki ei vuoda ja hc:kin on niin pirun korkealla. tuo imuvuotohan vois olla kelpo selitys tolle käyntihäiriölle mitenkäs yleistä noissa on et imusarjan tiiviste yms. vuotais?
vähän niitä pakokaasuarvoja vielä -->
3000rpm
co=0,535 , co2=13,12 , hc=50 , o2=1,27 , lambda=1,045
940rpm
co=0,522 , co2=12,02 , hc=158 , o2=3,03 , lambda=1,140
ja arvot on siis ilman kattia joten ne on kauttaaltaan hieman korkeat, mutta se ei selitä tota korkeaa happiarvoa ja lambdaa(seoslaihalla)
vähän niitä pakokaasuarvoja vielä -->
3000rpm
co=0,535 , co2=13,12 , hc=50 , o2=1,27 , lambda=1,045
940rpm
co=0,522 , co2=12,02 , hc=158 , o2=3,03 , lambda=1,140
ja arvot on siis ilman kattia joten ne on kauttaaltaan hieman korkeat, mutta se ei selitä tota korkeaa happiarvoa ja lambdaa(seoslaihalla)
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
Kyllä Microcat tuntee o-renkaat erikseen, pienemmät muutama euro/kpl, isommat nelisen euroa.juhatou kirjoitti:Oletko tsekannu suuttimien tiivistekumit? Itellä joskus oli 2kpl aivan valmiit. Mahdollisesti joku asentanut huonosti. Mut kannattaa kattoo. Fordilta tosin myyvät sen imusarjan suutinosion kokonaisuudessaan kun kysyy pelkkiä kumeja...
- Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
No sehän on hyvä homma, siitä on jonkin verran aikaa kun ite kyselin. On tietysti outoa jos nyt löytyy eikä silloin löytynyt. Taisi olla Fordin varaosamyyjän ammattitaidottomuutta/haluttomuutta.....hartza kirjoitti: Kyllä Microcat tuntee o-renkaat erikseen, pienemmät muutama euro/kpl, isommat nelisen euroa.
Transit 2.2tdci 2011 140
nykii ja röpöttää
mulla oli sama ongelma ja selvisi että katti oli saanut siipeensä ja siitä oli irronnut isoja palasia ,jotka tukkivat putkiston
escort rs2000 4x4 -95
focus 1.6 farkku -04
Mustang HT -65
focus 1.6 farkku -04
Mustang HT -65
Re: Rs 2000nen nykii ja röpöttää täyskaasulla
Moro,
8 vuotta vanha threadi, mutta kiinnostus heräsi, että millä tää on aikoinaan korjautunut?
Itsellä sama homma Rs2000 -96 toimii kylmällä koneella aivan mainiosti, mutta kun kone lämpiää alkaa röpöttämään kun vedättää. 4000 kierroksen kohdilla lopettaa käytännössä kokonaan vetämisen. Kattoin vikakoodit niin herjaa ykköslamdbaa. Oisko tähän kellä esittää ratkaisua alkaa mennä vati jumiin
-Jesu
8 vuotta vanha threadi, mutta kiinnostus heräsi, että millä tää on aikoinaan korjautunut?
Itsellä sama homma Rs2000 -96 toimii kylmällä koneella aivan mainiosti, mutta kun kone lämpiää alkaa röpöttämään kun vedättää. 4000 kierroksen kohdilla lopettaa käytännössä kokonaan vetämisen. Kattoin vikakoodit niin herjaa ykköslamdbaa. Oisko tähän kellä esittää ratkaisua alkaa mennä vati jumiin
-Jesu
Escort 1.3sx -85 -ex
Escort Rs Turbo S2 -88 -ex
Escort Rs2000 -96
Kawasaki Zx-6rr Ninja -03
Escort Rs Turbo S2 -88 -ex
Escort Rs2000 -96
Kawasaki Zx-6rr Ninja -03