Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kuinka kovaan kiristetään takapyörän laakerin keskimutteri?
Jos kiristää kovaan, pyörii nihkeästi jos löysää pyörä pyörii hyvin, mutta mutteri löysällä?
uudet laakerit
kuinka kovaan kiristetään takapyörän laakerin keskimutteri?
Jos kiristää kovaan, pyörii nihkeästi jos löysää pyörä pyörii hyvin, mutta mutteri löysällä?
uudet laakerit
Eipä taida olla laakerin pesät tarpeeksi syvällä tai jotain muuta filunkia, sillä mutteri tulee 280Nm momenttiin. Näin ainakin Fiestassa jossa on sama laakeri kuin Escossa.
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
Jossei ne ulkokehät oo ihan vinossa siellä niin kyllä ne pohjaanasti hakeutuvat viimeistään kiristysvaiheessa (siis jos eivät naputtelulla ole ihan millin sadasosalleen pohjaan menneet). Paskaa ei ole välissä? Ei tarvi kummoista murua niin johan takkuaa.
Naputtele se laakerin kooli eka jollai sopivan kokosella työkalulla sinne paikalleen, ite käyttäny suurta hylsyä.Ja jos vielä sen laakerin pesee jollain liuottimella, ja laittaa uudet rasvat.
E:
Niin ja itse laakeriahan ei kannata ruveta millään lyömään...
Luulis että pienen koeajolenkin voisi heittää,josko
lähtisi sitten tosiaan toimimaan?
Varovaisella kokeilulla ei luulis että huonommaksikaan menee,j
os se kerran tuommoinen on.
Onko laakerin ulkokehä varmasti niihin laakereihin kuuluva? Ja olethan tosiaan vaihtanut ne laakerikehät sinne rumpuun, etkä vain pelkkää laakeri osaa?