RS 2000 escon käsijarrun säätö
RS 2000 escon käsijarrun säätö
mitenkäs tota käsijarrua sais säädettyä, kun nousee toi käsijarrukahva niin pirun ylös(9naksausta). ja sitten toi pelkääjän puoleinen ei oikeen pidä niin mitenkä sitä sais ''kehittyä''. Ja tossa escossa on siis takana levyt joidenka sisällä on pienet rummut käsijarrulle, ihan vaan asian selventämiseksi
ja käytin hakua mutta ei oikeen löytynyt...
ja käytin hakua mutta ei oikeen löytynyt...
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
Oletko ottanut levynpois ja tarkistanut käsijärrun "palat, siellä on muistaakseni myös jonkinlainen automaattisäätö ja se tahtoo jumia. Pura, puhdista, voitele kuparitahnalla.
Käsijarrukahvan suojapussin alla on vaijerinsäätö, ota pussista tukeva ote ja tempase. Saat pussin nostettua ylös, löysytä (jos kiristetty) vaijeri ennen kuin säätelet rummun puolelta. Sitten se hienosäätö siitä vaijerilta.
Noilla luulis homman etenevän, jos ei niin osaa vaihtoon.
Käsijarrukahvan suojapussin alla on vaijerinsäätö, ota pussista tukeva ote ja tempase. Saat pussin nostettua ylös, löysytä (jos kiristetty) vaijeri ennen kuin säätelet rummun puolelta. Sitten se hienosäätö siitä vaijerilta.
Noilla luulis homman etenevän, jos ei niin osaa vaihtoon.
http://www.speedparty.com
Ford Escort RS 2000 F1-Edition
Ford Escort RS 2000 F1-Edition
Mk 5:sta piti ottaa se koko keskikotelo irti mutta mutta, en ole ollenkaan varma oliko siinä vaijerinkiristys kahvassa. Jos pystyt niin kurkkaa ensin auton alle...
Omat jarrut purin tänään ja putsasin kliinerillä/ messinkiharjalla. Nyt on käsijarru tikissään.
Omat jarrut purin tänään ja putsasin kliinerillä/ messinkiharjalla. Nyt on käsijarru tikissään.
http://www.speedparty.com
Ford Escort RS 2000 F1-Edition
Ford Escort RS 2000 F1-Edition
joo tossa torstaina pääsin auton alle ja sain säädettyä ton kässärin. mun mielestä ihan suht näppärä systeemi, kun ei kuitenkaan tarvii ees levyjä purkaa kun ne kässärin rummut saa kehittyä sieltä takapuolelta niistä pienistä reijistä ja tosiaan sen vaierin sit siitä ed. viestissä mainistusta paikasta. hyvä kun enen ei ees loivassa mäessä toi käksä pitäny niin nyt saa sen asfaltilla vaikka lukkoon lepponen vetää parkkiksella käksäluisua 8) vaikkei se takapotkun luisua voitakkaan
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex