Moro kaikille olen uusi jäsen täällä.
Olisin kysynyt ohc lohkoista. Mitä eroa on niin sanotulla tanarin 2l ja 205 lohkolla, muutakun sylinterin seinämän vahvuus?
ja mikä lohko on 200 ja missä autoissa niitä on. Onko muunkin laisia ohc lohjoja olemassa.
T:Tapsa
ohc lohkoista
Re: ohc lohkoista
Mitä uudemmaksi lohkot on tulleet niin valut on parantuneet/vahvistuneet voisi yleistää.tapsa50 kirjoitti:Moro kaikille olen uusi jäsen täällä.
Olisin kysynyt ohc lohkoista. Mitä eroa on niin sanotulla tanarin 2l ja 205 lohkolla, muutakun sylinterin seinämän vahvuus?
ja mikä lohko on 200 ja missä autoissa niitä on. Onko muunkin laisia ohc lohjoja olemassa.
T:Tapsa
Eli taunuksen lohko hieman heikompi kuin sierran 205.
200 lohkot löytyneet 4wd cossuista, sierra/esco, kestävin ja ainoa joihin pystyy tekemään 10-pitkää pinnapulttia vesitilan alapäähän.
löytyy myös esim.207 vastaa sierran 205:sta
sitten spesiaali 205 jossa pienet pakkasproppujen kolot, rs500 koneista vastaa vahvuudeltaan 2satasta
gti golo palloilija
Re: ohc lohkoista
Jos jotain tunnistus tietoa haet niin
20 lohkossa tulpattu mittatikun/putken paikka virranjakajan ja pensapumpun alapuolella
205 lohkossa on pakosarjan puolella, vetentyhjäystulpan alla toinen tulppa joka menee suoraan öljytilaan. Tässä on esim. uudemmissa ghioissa öljynmääräanturi.
20 lohkossa tulpattu mittatikun/putken paikka virranjakajan ja pensapumpun alapuolella
205 lohkossa on pakosarjan puolella, vetentyhjäystulpan alla toinen tulppa joka menee suoraan öljytilaan. Tässä on esim. uudemmissa ghioissa öljynmääräanturi.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala