ohc lohkoista

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
tapsa50
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Maalis 2016 21:32

ohc lohkoista

Viesti Kirjoittaja tapsa50 »

Moro kaikille olen uusi jäsen täällä.
Olisin kysynyt ohc lohkoista. Mitä eroa on niin sanotulla tanarin 2l ja 205 lohkolla, muutakun sylinterin seinämän vahvuus?
ja mikä lohko on 200 ja missä autoissa niitä on. Onko muunkin laisia ohc lohjoja olemassa.

T:Tapsa
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: ohc lohkoista

Viesti Kirjoittaja Aksu »

tapsa50 kirjoitti:Moro kaikille olen uusi jäsen täällä.
Olisin kysynyt ohc lohkoista. Mitä eroa on niin sanotulla tanarin 2l ja 205 lohkolla, muutakun sylinterin seinämän vahvuus?
ja mikä lohko on 200 ja missä autoissa niitä on. Onko muunkin laisia ohc lohjoja olemassa.

T:Tapsa
Mitä uudemmaksi lohkot on tulleet niin valut on parantuneet/vahvistuneet voisi yleistää.
Eli taunuksen lohko hieman heikompi kuin sierran 205.
200 lohkot löytyneet 4wd cossuista, sierra/esco, kestävin ja ainoa joihin pystyy tekemään 10-pitkää pinnapulttia vesitilan alapäähän.
löytyy myös esim.207 vastaa sierran 205:sta
sitten spesiaali 205 jossa pienet pakkasproppujen kolot, rs500 koneista vastaa vahvuudeltaan 2satasta
gti golo palloilija
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: ohc lohkoista

Viesti Kirjoittaja emax »

Jos jotain tunnistus tietoa haet niin
20 lohkossa tulpattu mittatikun/putken paikka virranjakajan ja pensapumpun alapuolella
205 lohkossa on pakosarjan puolella, vetentyhjäystulpan alla toinen tulppa joka menee suoraan öljytilaan. Tässä on esim. uudemmissa ghioissa öljynmääräanturi.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin