Brisk tulpat Mondeo Mk III

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
käyttöelin
Viestit: 35
Liittynyt: 09 Heinä 2013 18:33

Brisk tulpat Mondeo Mk III

Viesti Kirjoittaja käyttöelin »

Onko kokemuksia Bilteman myymistä tsekkiläisistä Brisk-sytytystulpista? Aika halvat ainakin ovat, 10e/kpl. Iridium pinnoitteella elektrodit, vaikka jotain jalometalleja (platina, yttrium) lienee kaikissa muissakin hyvissä tulpissa: Bosch, Denso, NGK, Motocraft.
Tessu
Viestit: 1739
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Brisk tulpat Mondeo Mk III

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Nykyään paha sanoa mitä mikäkin on kun muutkin hyväksikin sanotut merkit tehdään ties missä,ei ollu NGK tulpatkaan enää Japanissa tehdyt kun ostin,tais olla Ranskassa valmistettu...
Ja noita iridiumeja sun muita platinoita on todellakin jokaisessa muussakin,muuten eivät enää kestä nykyauton jännitteitä kauaa
juice
Viestit: 33
Liittynyt: 28 Joulu 2015 18:49

Re: Brisk tulpat Mondeo Mk III

Viesti Kirjoittaja juice »

Eikö Briskit ole virittäjien suosiossa mitä nyt itse olen ymmärtänyt! Omaa kokemusta on kyseisen merkin mopo-ruohonleikkuri-moottorisaha tulpista ja niistä ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Olen itse kans katsellut noita Biltsusta ja voipi olla että ruuvaan seuraavaan vehkeeseen Brisk:in P -sarjan iridiumit. ;)

Edit: Vaihdoin nyt itsekkin Fiikukseen Brisk:in P5 kun tuli normitulpilla vaihtoväli täyteen! Sais satatuhatta rullata nyt noilla.
Ford Focus sedan 1.6 16v aut. -00
Volvo V70 2.4 20v aut. -00
käyttöelin
Viestit: 35
Liittynyt: 09 Heinä 2013 18:33

Re: Brisk tulpat Mondeo Mk III

Viesti Kirjoittaja käyttöelin »

Joo Briskeihin päädyin itsekin, 100tkm sais tosiaan päästellä, mutta 60tkm välein olen aina vaihtanut.
Amerikkalainen vanha merkki tuo näyttääkin olevan alunperin, ilmeisesti tytäryhtiö tms. niillä Tsekissä.
Vastaa Viestiin