Veikkaisin, että jännite on ollut ihan kohdillaan. Ei näytä olevan merkitystä, onko auto ennen käynnistystä ollut akkulaturissa vai ei (tai onko laturi käynnistettäessä kiinni), sama "started, stopped" ilmoitus sieltä webastolta tulee. Meitä on tässä nyt kolme dieselkuskia, joilla tilanne on täysin identtinen. Sain huoltoajan tulevalle viikolle, saas nähdä mikä on diagnoosi. Liittyy kuitenkin pakkasten kovenemiseen, tuskin sattumaa, että kaikilla jämähti suunnilleen samaan aikaan.akk1965 kirjoitti: Yritin katsoa jännitteen huoltonäytöstä mutten onnistunut.
Ford Mondeo mk5 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Ford Mondeo 150hv TDCi Powershift -15
ex. Ford Grand C-max 1.6 TDCi -11
ex. Ford Grand C-max 1.6 TDCi -11
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Käytin tänään tyhjäkäynnillä noin 15-20 minuuttia, jotta lämpiäisi käynnistyksen jälkeen. Lämpö oli selvästi yli sinisen alueen, ja hetken (muutama km) ajon jälkeen lämmöt nousi selvästi, lähelle normaalia. Kävin tekemässä noin puolen tunnin kauppa reissun ja tulin kotiin takaisin. Huoltonäyttö näytti jännitteksi 11,0. Hain akkulaturin joka näytti jännitteksi 12,0Klammis kirjoitti: Veikkaisin, että jännite on ollut ihan kohdillaan. Ei näytä olevan merkitystä, onko auto ennen käynnistystä ollut akkulaturissa vai ei (tai onko laturi käynnistettäessä kiinni), sama "started, stopped" ilmoitus sieltä webastolta tulee. Meitä on tässä nyt kolme dieselkuskia, joilla tilanne on täysin identtinen. Sain huoltoajan tulevalle viikolle, saas nähdä mikä on diagnoosi. Liittyy kuitenkin pakkasten kovenemiseen, tuskin sattumaa, että kaikilla jämähti suunnilleen samaan aikaan.
No nyt on ainakin latauksessa, katson milta huomenna näyttää tilanne. Omituista etten muuten sanoisi
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: 05 Elo 2015 18:08
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Moi! Nyt Mondeossa kilometrejä 1400 ,auto on pelittänyt hyvin muuten ,mutta oli lämmöt tai sen puute on vaivannut vaikka webasto on puoli tuntia päällä niin 30 kilsan ajon jälkeenkin viisari sinisellä ,kun soitin huoltoon sanottiin että ei ole aux heater päällä ,että siitä johtuu ja sen saa valikosta park heaterin yläpuolelta ruksittua päälle vaan eipä siellä mitään sellaista löytynyt Seuraavana päivänä kävin huollossa ja sitten sanottiin 2.0 dieselis se on automaattinen eli ei ole valikoissa siitä mitään. No sitten sanottiin että vika on siinä kun on kesälaatua webaston putkistossa ,että ei ajon aikana toimi kunnolla, mutta parkissa ollessa se on kuitenkin toiminut niinkuin kuuluu se on auttanut kun laitoin park heaterin valikosta ruksin kohtaa continue heating ,sitten alkoi lämpöä riittää ja viisari nousi normaali alueen puoleen väliin, mutta välillä käy viisari melkein sinisellä ja sitten lähtee taas ylöspäin Mondeossa piti olla akunlämmitin ja Defan laturi, mut ei niitä siihen ollutkaan laitettu, en vissiin sanonu tarpeeksi selvästi kysyin huollossa käydessä akunlämmittimestä niin sanottiin että se on ihan turha, johon sanoin että kyl töissä koneiden akunlämmitin on auttanut virran riittävyyten huomattavasti! Itse meinaan ne kumminkin laittaa
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Nyt ollut yön yli latauksessa, laturin jännite näyttää 12,3 V. Latauspalkeista 3/4 näkyvissä. Eli virtaa pitäisi olla. Mutta ei lähde webasto kauko-ohjauksella käyntiin. Mittaristossa naksahtaa vaan, mitään muuta ei tapahdu kuin ilmoitus että lisälämmitin on käynnistetty. Ei herjaa akun alhaisesta jännitestä...ei mitään, vain naksahdus Pakkasta 20. Onneksi on aika valmiina korjamolle tiistaiksi. On tämä mukava talviautoakk1965 kirjoitti: Käytin tänään tyhjäkäynnillä noin 15-20 minuuttia, jotta lämpiäisi käynnistyksen jälkeen. Lämpö oli selvästi yli sinisen alueen, ja hetken (muutama km) ajon jälkeen lämmöt nousi selvästi, lähelle normaalia. Kävin tekemässä noin puolen tunnin kauppa reissun ja tulin kotiin takaisin. Huoltonäyttö näytti jännitteksi 11,0. Hain akkulaturin joka näytti jännitteksi 12,0
No nyt on ainakin latauksessa, katson milta huomenna näyttää tilanne. Omituista etten muuten sanoisi
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
- Salesman1966
- Viestit: 126
- Liittynyt: 29 Loka 2014 16:50
- Paikkakunta: Vinkkilä
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Välillä vähän kevennystä tänne ongelmien keskelle...On pitänyt laittaa jo pidemmän aikaa kuva mun näytöstä. eli ne jotka ei vielä tiedä niin Sonyn näyttöön saa oman taustakuvan...mulla on hieno kuva siitä kun olen siikaongella mökillä. Sopii jotenkin väreihinkin hyvin... Kuvan näät täältä : http://aijaa.com/0rtaYh
ajossa Mondeo Tdci 180 hv A6 Titanium Business Wagon 2015 Panther Black
vaimolla Vw Passat Trendline Variant TDI 110 hv 2009
vaimolla Vw Passat Trendline Variant TDI 110 hv 2009
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Hieno itsekin huomasin tun mahdollisuuden, mutten ole vielä jaksanut viritellä mitään...Salesman1966 kirjoitti:Välillä vähän kevennystä tänne ongelmien keskelle...On pitänyt laittaa jo pidemmän aikaa kuva mun näytöstä. eli ne jotka ei vielä tiedä niin Sonyn näyttöön saa oman taustakuvan...mulla on hieno kuva siitä kun olen siikaongella mökillä. Sopii jotenkin väreihinkin hyvin... Kuvan näät täältä : http://aijaa.com/0rtaYh
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Komia oli kuva
Mitenkäs tuo onnistuu ? Tahtoo myös...
Mitenkäs tuo onnistuu ? Tahtoo myös...
Mondeo 2015 1.5 Tdci titanium business magnetic grey
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Kuva muistikortille ja sitten asetuksista sen sinne valitsee, kuvan koko piti muuttaa 800 x 384 resoluutioon69dude kirjoitti:Komia oli kuva
Mitenkäs tuo onnistuu ? Tahtoo myös...
http://ford-life.com/2012/02/28/how-to- ... ackground/
Ford Mondeo 1.5 Ecoboost Titanium Business Hatchback A6 2015 Deep Impact Blue
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: 05 Elo 2015 18:08
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Terve taas Tänään Mondeo sai matka ajoa Vaasaan ja takas. Mennessä lämmöt olivat hieman yli sinisen ja vähän kun antoi kaasua niin lämmöt oli normaali alueen puolessa välissä laskeakseen taas sinisen tuntumaan .Park heater oli koko ajan asetettu continue heating asetukseen ja tulos oli tämä Mutta ihme tapahtui tai jotain ainakin kun Vaasasta lähdettiin takas päin niin lämmöt oli koko 300km ajan normaalin puolessa välissä ja muutaman kerran laski viisarin verran joka kohta nousi taas puoleen väliin kulutus oli koko matkan ajalta 4.9 litraa ja nopeus noin 90km mittarin mukaan, joka heittää noin 6km/h ! Täytyykin laittaa taustakuvaksi joku aurinkoinen etelänkuva ,se lämmittää mieltä kun sormet on kohmeessa
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Vaikuttaa siltä, että Mondeon kylmyys on ominaisuus ei vika. Mutta herääkin kysymys, miksi Mondeossa on Webasto, kun siitä ei taida mitään hyötyä lämmön kannalta olla? Hintakin olisi edullisempi
Ajossa Mondeo Titanium Business 2,0Tdci A 150hv Wagon
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Mulla tollanen audissa. Otin halvimman liittymän kuukausimaksultaan minkä löysin, numero salaiseksi ettei kukaan muu soittele.ilpo55 kirjoitti:Onko kukaan asennuttanut tätä autoonsa:
"Eberspächer* Pysäköintilämmittimen kaukosäädin Easy Start Call
Vain ajoneuvoihin, joissa on tehtaalla asennettu lisälämmitin"
Jyväskylän Käyttäauto kertoi uuteen autoon hinnaksi n. 590€ ja itse pitää hommata SIM tietenkin. Onko tietoa minkälainen liittymä pitää olla?
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Auto ollut latauksessa lauantaista asti, aamulla laturi näyttää jännitteeksi 13,2 V. Pakkasta 12. Ei lähde webasto kauko-ohjauksella. Mitään virheviestejä ei tule. Ajan töihin, matka n. 40 km, lämmöt suhtkot normaalit. Perillä kokeilen kaukokäynnistystä uudelleen: ei lähde, mutta nyt herjaa liian alhaisesta akkujännitteestä. Huoltonäytön mukaan akun jännite 11,2 Vakk1965 kirjoitti: Nyt ollut yön yli latauksessa, laturin jännite näyttää 12,3 V. Latauspalkeista 3/4 näkyvissä. Eli virtaa pitäisi olla. Mutta ei lähde webasto kauko-ohjauksella käyntiin. Mittaristossa naksahtaa vaan, mitään muuta ei tapahdu kuin ilmoitus että lisälämmitin on käynnistetty. Ei herjaa akun alhaisesta jännitestä...ei mitään, vain naksahdus Pakkasta 20. Onneksi on aika valmiina korjamolle tiistaiksi. On tämä mukava talviauto
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Minulla kuluva tankillinen 8,0 l/100 km, kulutus trippimittarin mukaan näillä pakkasillaSulattolisko kirjoitti:Terve taas Tänään Mondeo sai matka ajoa Vaasaan ja takas. Mennessä lämmöt olivat hieman yli sinisen ja vähän kun antoi kaasua niin lämmöt oli normaali alueen puolessa välissä laskeakseen taas sinisen tuntumaan .Park heater oli koko ajan asetettu continue heating asetukseen ja tulos oli tämä Mutta ihme tapahtui tai jotain ainakin kun Vaasasta lähdettiin takas päin niin lämmöt oli koko 300km ajan normaalin puolessa välissä ja muutaman kerran laski viisarin verran joka kohta nousi taas puoleen väliin kulutus oli koko matkan ajalta 4.9 litraa ja nopeus noin 90km mittarin mukaan, joka heittää noin 6km/h ! Täytyykin laittaa taustakuvaksi joku aurinkoinen etelänkuva ,se lämmittää mieltä kun sormet on kohmeessa
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 08 Maalis 2015 13:51
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Auto ensin ylläpitolaturissa noin 20h. pakkasta noin 12 astetta. Ylläpitolaturi ollessa edelleen lataamassa Webasto lähti kaukosäätimellä lämmittämään. Ehkä noin parin minuutin lämmityksen jälkeen suljin sähkötoimisen takaluukun, jolloin webasto sammui. Voi myös olla, että samalla hetkellä lähti sisätilan puhallin päälle, mutta sammumisen otaksun johtuvan mitä ilmeisemmin akun lisäkuormituksesta.akk1965 kirjoitti:
Ajoin auton lämpimäksi yli tunnin ajolenkillä. Huoltonäytön mukaan latausvirta 14.6-14.7V, joka pitäisi olla ok. Auton sammuttamisen jälkeen webasto ei käynnistynyt kaukosäätimellä. Yritin uudelleen auton valikosta "continius heating", eikä käynnistynyt nytkään vaan antoi ilmoituksen "park heater not started, low battery state of charge". Huoltonäytto antoi akkujännitteksi 11.0-11.1V. Ajon aikainen jännitelukema 14.7V indikoi, että jännitemittaus sinällään toimii, joten ajon jälkeinen lukena 11.0 V auton ollessa "virrallisena" ja valot päällä on liian alhainen lukema kunnossa olevalle akulle.
Lähteen http://jgdarden.com/batteryfaq/carfaq4.htm mukaan kylmän akun -17.8 degC ollessa täysin tyhjä, sen jännite pitäisi olla edelleen 11.756V.
Noin 76Ah akulle on laskettu olevan noin 15 mOhm sisäinen resistanssi kylmässä (-18 astetta), joten jos auto "virralisena" ja valot päällä veisi vaikkapa noin 10A virran, niin tämä kuormitus laskisi (kunnossa olevan akun) jännitettä vain 0.15V. Eli tyhjäkäyntijännite näin laskien olisi ollut vain 11.15 V.
Näillä perusteilla veikkaisin akun olevan viallinen. Mutta koska auto kuitenkin käynnistyy, niin olisiko jokin kenno oikosulussa?
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Jaa, etpä tunne minuakaan, mutta entisessä ammatissani suurin osa autoista oli automaattivaihteisia.Klammis kirjoitti:
Itse omistin peräkkäin kolme automaattivaihteista.
Mondeoni on manuaali. Vakain tuumin ja harkiten tehty hankinta.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Käytätkö Basic vai Pro versiota? Oletko ollut tyytyväinen? Entäs onko mikro vai mikä SIM?Sierra2.3-16v kirjoitti: Mulla tollanen audissa. Otin halvimman liittymän kuukausimaksultaan minkä löysin, numero salaiseksi ettei kukaan muu soittele.
Kuga 2018 ST-Line Edition 2,0 TDCi Powershift 150/370 AWD A6 Magnetic
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Jep, ei nuo lisävirran kuluttajat (puhallus, lasinlämmitys jne.) paljoakaan pudota tuota jännitettä kun huoltonäyttöä seuraa, vaikutus on luokkaa 0,1-0,2 V.Kahvikerma kirjoitti: Auto ensin ylläpitolaturissa noin 20h. pakkasta noin 12 astetta. Ylläpitolaturi ollessa edelleen lataamassa Webasto lähti kaukosäätimellä lämmittämään. Ehkä noin parin minuutin lämmityksen jälkeen suljin sähkötoimisen takaluukun, jolloin webasto sammui. Voi myös olla, että samalla hetkellä lähti sisätilan puhallin päälle, mutta sammumisen otaksun johtuvan mitä ilmeisemmin akun lisäkuormituksesta.
Ajoin auton lämpimäksi yli tunnin ajolenkillä. Huoltonäytön mukaan latausvirta 14.6-14.7V, joka pitäisi olla ok. Auton sammuttamisen jälkeen webasto ei käynnistynyt kaukosäätimellä. Yritin uudelleen auton valikosta "continius heating", eikä käynnistynyt nytkään vaan antoi ilmoituksen "park heater not started, low battery state of charge". Huoltonäytto antoi akkujännitteksi 11.0-11.1V. Ajon aikainen jännitelukema 14.7V indikoi, että jännitemittaus sinällään toimii, joten ajon jälkeinen lukena 11.0 V auton ollessa "virrallisena" ja valot päällä on liian alhainen lukema kunnossa olevalle akulle.
Lähteen http://jgdarden.com/batteryfaq/carfaq4.htm mukaan kylmän akun -17.8 degC ollessa täysin tyhjä, sen jännite pitäisi olla edelleen 11.756V.
Noin 76Ah akulle on laskettu olevan noin 15 mOhm sisäinen resistanssi kylmässä (-18 astetta), joten jos auto "virralisena" ja valot päällä veisi vaikkapa noin 10A virran, niin tämä kuormitus laskisi (kunnossa olevan akun) jännitettä vain 0.15V. Eli tyhjäkäyntijännite näin laskien olisi ollut vain 11.15 V.
Näillä perusteilla veikkaisin akun olevan viallinen. Mutta koska auto kuitenkin käynnistyy, niin olisiko jokin kenno oikosulussa?
Itsekin epäilen että tuo jännitenäyttö olisi jotenkin viallinen tai sitten epälooginen, kun muilla mittauksilla saadaan selvästi isompi lukema (kerran huoltonäyttö näytti jotain 11,6 V, kun mittarilla saatiin akun navoista 12,1 V).
Akkuhan voi olla kanssa viallinen, mutta minulla se on kerran jo vaihdettu, ja akkulatuksen perusteella se sentään ottaa vastaan latausta.
Olisko tuohon webastoon jäänyt joku "sisäinen" virhekoodi, jonka vuoksi ei enää lähde kauko-ohjattuna käyntiin. Toisaalta kun auton saa käyntiin, kuullostaa että webastokin alkaa puhisemaan. Joka tapauksessa ihmetellä täytyy
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Jotain matoja noissa uusien Mondeoiden Eberspächereissä on kun työpaikallakin tiedän 4 autoa jotka telakalla juurikin syystä että lisäpoltin ei pelaa ilman koneen käyttämistä.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Oletteko ruukanneet laittaa keulaa piiloon pahimmilla pakkasilla?
Fordissa hyötyä, haittaa?
Se alamaski, siinähän se verho on "ilmanvastuksen" vuoksi. Joopajoo.
Ei sillä auto on nopeasti lämmin, polttoainetoimisella lämmittimellä, mutta mikäli tuonkin tarvitsisi pöhistä vähemmän, ei siitä haittaa olisi.
Onko Fordilla "omia" maskeja?
Fordissa hyötyä, haittaa?
Se alamaski, siinähän se verho on "ilmanvastuksen" vuoksi. Joopajoo.
Ei sillä auto on nopeasti lämmin, polttoainetoimisella lämmittimellä, mutta mikäli tuonkin tarvitsisi pöhistä vähemmän, ei siitä haittaa olisi.
Onko Fordilla "omia" maskeja?
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Aika samoilla linjoilla omissa spekulaatioissa; näissä nykylaitteissa virhekoodit eivät tunnu kuittautuvan pois, ja kun laite kerran on jumiin jäänyt, ei tunnu siitä tokenevan. Hassua sinänsä, mullakin laite toimii täysin auton käynnistyksen jälkeen, eli mitään mekaanista vikaa, esim. polttoaineen syöttöpumpussa, ei ole.akk1965 kirjoitti:Olisko tuohon webastoon jäänyt joku "sisäinen" virhekoodi, jonka vuoksi ei enää lähde kauko-ohjattuna käyntiin. Toisaalta kun auton saa käyntiin, kuullostaa että webastokin alkaa puhisemaan. Joka tapauksessa ihmetellä täytyy
Auto seisoi eilen lämpimässä parkkihallissa muutaman tunnin, mutta ei ollut vaikutusta asiaan, edelleen "low battery" ilmoitus. Kokeilin myös esilämmityksen ajastamisen ajotietokoneen kautta, ei vaikutusta. Eikös sulla ollut akk huoltoaika huomiselle, infoapa hetimiten, mitä selviää. Oma aika myöhemmin tällä viikolla.
Ford Mondeo 150hv TDCi Powershift -15
ex. Ford Grand C-max 1.6 TDCi -11
ex. Ford Grand C-max 1.6 TDCi -11
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Tuntuu olevan yleistä autoissa, Bemareissakin mittariston valikko näyttää hieman pienempää mitä todellinen jännite.akk1965 kirjoitti:kerran huoltonäyttö näytti jotain 11,6 V, kun mittarilla saatiin akun navoista 12,1 V
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Ei 20 kiloa painava akku lämpene -20C kylmyydestä muutamassa tunnissa, varsinkaan koteloituna. Mahtaako vuorokausikaan riittää viileässä (?) parkkihallissa?Klammis kirjoitti: Auto seisoi eilen lämpimässä parkkihallissa muutaman tunnin, mutta ei ollut vaikutusta asiaan, edelleen "low battery" ilmoitus.
Ex Ford Mondeo 1,8 TDCi 2009
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Jep, just toissapäivänä toin fokkerin akun eteiseen (+22 C) lataukseen. Vielä parin tunnin päästä oli akun kyljet jäässä...ynjevi kirjoitti:Ei 20 kiloa painava akku lämpene -20C kylmyydestä muutamassa tunnissa, varsinkaan koteloituna.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Mittaristolla jännite onkin jo tuntuvasti alempi kuin akun navoilla, koska kaikki sähkönkuluttajat ottaa omansa matkalta - ja niitä on paljon... Noin 0,2-0,3 V ero on vähän vanhemmassakin Foordissa...Simprider kirjoitti:Itsekin epäilen että tuo jännitenäyttö olisi jotenkin viallinen tai sitten epälooginen, kun muilla mittauksilla saadaan selvästi isompi lukema (kerran huoltonäyttö näytti jotain 11,6 V, kun mittarilla saatiin akun navoista 12,1 V).
Jep, just toissapäivänä toin fokkerin akun eteiseen (+22 C) lataukseen. Vielä parin tunnin päästä oli akun kyljet jäässä...ynjevi kirjoitti:Ei 20 kiloa painava akku lämpene -20C kylmyydestä muutamassa tunnissa, varsinkaan koteloituna.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Muistaakseni ihan tavallinen sim siinä on. En oo niin perehtynyt mitä eroa on basicilla tai prolla, sanoin vaan että tarvin puhelinohjauksen eberiin. Hyvin toimii kuitenkin, ei oo kertaakaan jättäny lämmittämättä. Sen verran muuten vielä tuosta puhelinohjauksesta, alkuun käytin sovellusta, mutta se on jotenkin vaikeakäyttöinen ja aika raskas ohjelma ja käynnistyy hitaasti. Joten aloin sitten ihan soittamaan eberille, toimii nopeammin ja se kuittaa heti "lämmitys päälle, jäljellä olevan lämmityksen kesto 30min.." Olen ollut erittäin tyytyväinen, neljäs talvi nyt menossa easy start callin kanssa, tosin vasta eka tällä autolla, edellinen meni edellisen auton mukana.ilpo55 kirjoitti: Käytätkö Basic vai Pro versiota? Oletko ollut tyytyväinen? Entäs onko mikro vai mikä SIM?
Niin ja mullahan on siis molemmat laitteet olleet jälkiasennetussa eberissä, en kyllä tiedä että mitä eroa siinä easy start callissa on siihen, onko itse eberi tehdas-, vai jälkiasennettu.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer