Fusion istuinkangas

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
spicam
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Marras 2012 18:00

Fusion istuinkangas

Viesti Kirjoittaja spicam »

Fusionin istuimeen jäi isotahra Helmikuussa hikisestä hiihtopiposta.Onko Fusionin istuinkangas todellakin näin huonoa laatua?
Avatar
tuomaz
Viestit: 1184
Liittynyt: 30 Touko 2007 18:01
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Fusion istuinkangas

Viesti Kirjoittaja tuomaz »

saattaahan tuo ollakin. Focuksessakin riittää että ikkunasta vettä ripsii sisälle tai lumi sulaa vaatteista penkille niin länttejä tulee. Toki vaikuttaahan tuohon myös penkkeihin kerääntynyt pölykin, se kun saa vettä niin likalänttinähän siitä tulee. Ei muuta ku kovaa pesua vaan :lol:
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
spicam
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Marras 2012 18:00

Re: Fusion istuinkangas

Viesti Kirjoittaja spicam »

Millähän tämä tahrahomma hoituu parhaiten?
yritäedes
Viestit: 2175
Liittynyt: 02 Marras 2010 21:30

Re: Fusion istuinkangas

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

Itse olen käyttänyt AutoGlym Car Interior Shampoota. Sopii monille materiaaleille, kotonakin: matot, sohvat jne. Hankalat tahrat vaativat kunnon hankausta kostealla sienellä shampoon ruiskuttamisen jälkeen ja huolellista imeyttämistä puhtaaseen liinaan.
Kotoa löytyvistä aineista on Fairysta kuumassa vedessä vispattu vaahto yksi vaihtoehto.
(On mahtanut olla melko hikinen pipo :shock: )
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
hluukkonen
Viestit: 609
Liittynyt: 29 Loka 2011 12:33

Re: Fusion istuinkangas

Viesti Kirjoittaja hluukkonen »

spicam kirjoitti:Fusionin istuimeen jäi isotahra Helmikuussa hikisestä hiihtopiposta.Onko Fusionin istuinkangas todellakin näin huonoa laatua?
Kaikkiin kankaisiin jää jälki jos siihen laittaa hikisen pipon, jäähän t-paitaankin jälki että onpa huonoa laatua!

Imevä märkäimuri on paras penkkien pesuun tai jos jaksaa nähdä vaivaa niin irroittaa kankaat kokonaan ja pesee pesukoneessa kotona, näin itse tein mersun penkeille kun ei lähtenyt tahrat edes märkäimurilla, pesukoneesta tuli ulos täysin puhtaat verhoilut ja ai että tuoksui auto raikkaalle!
Vastaa Viestiin