e85

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Summa
Viestit: 14
Liittynyt: 09 Marras 2009 18:00

e85

Viesti Kirjoittaja Summa »

Onko kukaan laittanut kinneriään kulkemaan "viinalla?" Kiinnostava aihe, kellään kokemuksia? Pirteimmissä peleissä ilmeisesti tuo ihan positiivisia vaikutuksia..
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Re: e85

Viesti Kirjoittaja choesos »

ei oo raskinut kokeilla kun ite on tullut juotua viinakset :) kyllä se hyvin toimii muistaakseni jotkut käyttää monster autoissa viinaa vae oliko jotain sen tapaista.
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: e85

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

Tuossa on ainakin ruotsin poijjaat kokeillu ja hyvin näyttää toimivan 8)

http://www.youtube.com/watch?v=JXmQJtUQoC4
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: e85

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Leimatessa tuo olisi ihan kelpo tavaraa,palaa paremmin ja vaatii hieman enemmän seosta kuin pensa(isoilla suuttimilla helpommin säätöihin)
gti golo palloilija
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: e85

Viesti Kirjoittaja emax »

Oktaani on 106 ainakin ST1:sen RE85:ssa. Kävi kans mieles tehdä kone pelkästään tuolle, mutta kun ei tiä tuleeko sitä tänne päin vai ei. ST1:ltä kertoivat vain että vuodenvaihteessa saattavat tietää paremmin :?

Se on laiskempaa kuin bensa, mutta tarvii vähemmän happea palaakseen kunnolla. Eli voi suurentaa seoksia. Ja tuolla oktaanilla 12:1 puristuksia suositellaan vielä vakio autoille. Ajattelin kokeilla 15:1 jos sitä tosiaan tänne länteen joskus tulee.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Summa
Viestit: 14
Liittynyt: 09 Marras 2009 18:00

Re: e85

Viesti Kirjoittaja Summa »

emax kirjoitti:Oktaani on 106 ainakin ST1:sen RE85:ssa. Kävi kans mieles tehdä kone pelkästään tuolle, mutta kun ei tiä tuleeko sitä tänne päin vai ei. ST1:ltä kertoivat vain että vuodenvaihteessa saattavat tietää paremmin :?

Se on laiskempaa kuin bensa, mutta tarvii vähemmän happea palaakseen kunnolla. Eli voi suurentaa seoksia. Ja tuolla oktaanilla 12:1 puristuksia suositellaan vielä vakio autoille. Ajattelin kokeilla 15:1 jos sitä tosiaan tänne länteen joskus tulee.
Tätä itsekkin mietin jos tekisi tiukan zetecin ens vuojeks kun nyt jo jyrpii tuo cvh vaikkei edes käy viellä :mrgreen:

http://www.makelaracing.fi/Suomen_puhta ... luokka.pdf
www.makelaracing.fi/Infotaulu.pdf

Tuossa suomalainen projekti, suht suppea kuitenkin.
Vastaa Viestiin