OHC---->OHC-i

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
lakari
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Elo 2007 21:37
Paikkakunta: Pirkkala

OHC---->OHC-i

Viesti Kirjoittaja lakari »

No niin tätähän ei varmaan ole paljoa puitu täällä, saattaa olla jopa ihan uusi aihe :wink: . Hakutoiminto jostain syystä pätkii mulla, enkä oikein kunnon hakusanoja keksikään. Eli antaisitteko hyviä hakusanoja/ hyviä keskusteluja aiheesta tuolta historiasta.

Lähinnä kiinnostaa tuo johtosarjan vaihto, eli mikä osa on ruiskusierraa ja mikä kuuluu kumpaankin. Auto josta ruiskua vaihdan on ollut jonkun nuorisorikollisen käytössä ja johtosarja on paikoin huonokuntoisen näköinen. On näitä "otetaan tosta mankalle, ja tosta ledeille, mihkä pilluvalo :idea: kytketään?" -juttuja.

Vaikuttaako mallinvaihdos asiaan näitten juttujen osalta? Luovuttaja on ´87iS, saaja on ´86Laser.
Näillä mennään vielä pitkään.

Escort, Mondeo, Express, Mondeo, Mondeo(ikäjärjestyksessä)
Koller

Re: OHC---->OHC-i

Viesti Kirjoittaja Koller »

Olen tuossa itsekkin ajatellut tuota ruiskun laittoa kaasarin tilallle. Onko ollenkaan järkevää laittaa ? Mitä kaikkea siinä täytyisi laittaa, itselläni on siis 2.0 OHC ja yhdellä puolitutulla makaa pellonlaidalla tuollainen 2.0 OHC ruiskulla.. Kannattaako ollenkaan lähtee kyselemään häneltä haluaisiko luopua osista.. Vai onko viisaampaa alkaa etsiskellä tuplia jos meinaa jossakin välissä alkaa tehoa hakemaan, esim. vaihtaa nokkaa, pakosarjaa, kantta portata/madaltaa. Mikä olisi fiksua tässä vaiheessa ?
Kiitos etukäteen :)
Vastaa Viestiin