Sierran jousina KONI ja G&M?! (kohta)

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Sierran jousina KONI ja G&M?! (kohta)

Viesti Kirjoittaja fragmented »

Sanokeehan että onko tuollainen mistää kotosin, taakse tulee nuo G&M jouset ja eteen konin, ei harmainta haisua kuin paljon niiden ois tarkotus madaltaa,ne on ostettu jostain viidellä kympillä iskareineen (Koneilla kybit ja G&M:llä monroet) tylsistyksissäni rupesin mättää kii niitä ni aattelin kuitenkin viel kysyä että onko millasta ajoa tiedossa? Ja sitte semmonen juttu, et kun laitan nyt sen madalluksen ja oletetaan että se madaltaa jotain -35mm, ni tarvinko jotain papereita niistä jousista katsastusta varten? Miten se nykyään menee?
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
kimmok
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Heinä 2006 19:02
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja kimmok »

Vanhoissa autoissa ei tarvii mitään papereita jousista.

Kyb halppia=on toiminu mutta ei välttämättä mitään loistokyytiä
Monroet=varmasti huonoa kyytiä ja tarkista nyt etteivät ole valmiiksi rikki. Nämähän on lähes 90% susia.

G&M varmaan joku halppis merkki ettei kannata liikaa toivoa. Tuo koni on ainoa jolta voi odottaa laatua tuossa paketissa, mutta laita kiinni ja kokeile miltä tuntuu kerran ei oo paljoa maksanutkaan. Jos ei paketti ole aivan loppu niin saattaa siinä vähän ajotuntuma parantua jos matalasta tykkää.
AKl
Viestit: 47
Liittynyt: 01 Kesä 2005 16:30

Viesti Kirjoittaja AKl »

Itellä G&M jousilla ei ainakaan perä jää "laahaamaan", vaan auto on aika hyvin vaakatasossa. Ja ei itelle ainakaan huonolta oo tuntunu noi jouset, vaikka en niitä uutenas ole laittanut.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

Ares kirjoitti:Vanhoissa autoissa ei tarvii mitään papereita jousista.
mikä se mahto olla se raja?
mulla ainakin kyseltiin liput ja laput konttorilla
Focus 1.0 edition a6 2017
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

jaska74 kirjoitti: mikä se mahto olla se raja?
mulla ainakin kyseltiin liput ja laput konttorilla
Joo niin ois kiva tietää tosiaan että mikä oottaa muutoskatastukses...?
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

AKl kirjoitti:Itellä G&M jousilla ei ainakaan perä jää "laahaamaan", vaan auto on aika hyvin vaakatasossa. Ja ei itelle ainakaan huonolta oo tuntunu noi jouset, vaikka en niitä uutenas ole laittanut.
Joo ei nuo ainakaan nuo G&M:t ihan halppiksia ole, kait...ja konit, noh, en ainakaa usko että niistä huonoa palautetta ainakaa kukaa antaa? mietin kyllä noita iskareita, että pitäiskö uusia samalla, onkos ihan ok laittaa vakioiskarit kun ei taida jouset olla kun -35mm? jos niin mitkä iskarit ois paras ratkaisu? Budjetin puolesta ois ihan jees ettei ois ihan kalleimmat mut ei kyllä ne halvimmatkaan, vaan perusfiksu ratkasu jos jollain ois?
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

No eikö nyt kukaan tiedä että tarviiko jotain lippusia ja lappusia jousista tms. jos menee muutoskatsastamaa madalluksen takia -89 vm autoa?
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
AKl
Viestit: 47
Liittynyt: 01 Kesä 2005 16:30

Viesti Kirjoittaja AKl »

Nyt pelkkää mutuilua omalta osalta, että ei tarvitsisi lappusia noin vanhassa? Saattavat kyllä kysyä niitä. Itsellä tosin ei katsastusmies sanonut mitään madalluksesta. -40mm alusta ei sierrassa nyt mikään sikamatala ole, jos ei perä laahaa.
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

Mitäs siinä tilanteessa voi tehdä kun ei ole mitään lappusia niistä kun on käytettynä ite ostanu ja myyjälläkä ei ollu niit?
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

ja mitenkä tuo kysymys sitten että mitkä iskarit ois hyvät ostaa noille g&m:n ja konin jousille?
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

No jos siä alat tekemään tollasta sekasikiötä (=eri merkkisiä jousia) niin tuskin siinä kannattaa alkaa suuremmin hieromaan ton iskarin laadun kanssakaan.

Ja mitä tulee toho '90% Monroeist on paskoi' ni sanoisin siihen että 'meijän firmassa' menee iskareita näppituntumalta 4 paria viikossa (kuluttaja-asiakkaiden lisäksi myös korjaamoille ja poliisi- ja postiautoihin), takuutapauksia samalla mittatarkkuudella noin 1 parissa kuukaudessa.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

Krisse kirjoitti:No jos siä alat tekemään tollasta sekasikiötä (=eri merkkisiä jousia) niin tuskin siinä kannattaa alkaa suuremmin hieromaan ton iskarin laadun kanssakaan.

Ja mitä tulee toho '90% Monroeist on paskoi' ni sanoisin siihen että 'meijän firmassa' menee iskareita näppituntumalta 4 paria viikossa (kuluttaja-asiakkaiden lisäksi myös korjaamoille ja poliisi- ja postiautoihin), takuutapauksia samalla mittatarkkuudella noin 1 parissa kuukaudessa.
Ja tää sun sekasikiö vastaus nyt ei vastannu mihinkään, ei tarvi heitellä tällasia kommentteja tänne!
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
fragmented
Viestit: 160
Liittynyt: 14 Marras 2006 11:27
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja fragmented »

joo hajotkaa elämiinne!
Sierra 2.0 Laser 4d -89 DFTH 30/34
Escort 1.6i Ghia 5d Kat -91
pynski-89
Viestit: 140
Liittynyt: 16 Kesä 2007 20:05
Paikkakunta: kangasniemi

Re: Sierran jousina KONI ja G&M?! (kohta)

Viesti Kirjoittaja pynski-89 »

Itellä toiminu hyvin lesfjörsin -40mm jouset 109e koko sarja. motonetistä löytää. ja kybin kaasut joka nurkassa ei ne halvimman mallin kybit. muistaakseni 4 eri luokkaa. perä ei viistä maata ja tasapainonen auto muutenkin. ja ne joutu muutoskatsastamaan vm:83 sierraan tuli prosentteja. voin laittaa mailiin kuvan autosta jos kiinostaa millä lailla laski... nyt aattelin ku vaihdan tekniikan ni ostaa spaxin säädettävän :D olis nuo spaxin -40mm muistaakseni 189e rally racessa...
Vastaa Viestiin