Tuota omaa scorpiota ei ole pahemmin tullu viriteltyä, ainoo on että siihen on katti vaihdettu vähän isompaan, ei ahdista niin paljoa... ja nuo huipputehot... tuntus kovasti että tuossa 4500-5000 rpm kohdalla tulee sellanen "tehopiikki" jonka tuntee selvästi. Harvemmin vaan tulee ajettua noilla kierroksilla...tikkku kirjoitti: vääntää vääntää ja vääntää missähän onne huipputehot?
Jos laittais tuon ison läppärungon ja rakentelis vähän pitemmän imusatsin? ja jos ppitentäs tuon pakosatsin jälkeisen käyrän putkia parikymmentä senttiä?
ainakin opelin tehoalue tuli alemmas tuolla pakoputken käyrän putkien pitennyksellä...
Oon huomannu sellasen jutun, että noita painavalla vauhtipyörällä varustettuja vehkeitä kannattaa virittää alakierroksille, koska niistä ei oikein mitenkään saa kierrosherrkiä...