Yhren remontin tein ja perusteellisen. Vaihdoin vaijerit, levyt, Palat ja jumittuneet satulat uusiin.
Käkkäri ei pitäny yhtään, vipukin nous liiakseen ylös, ajoin kuitenkin leimalle suoraan, leimamies meinas hyllyttää.
Mut ku sanoin mitä kaikkee sinne oli vaihdettu, sen jälkeen mieli muuttu, anto luvan ajaa mutta oli säädettävä,
intin vastaa et täs on automaattisäätö ja se intti takas.
No kuukausi tuli ajo-aikaa lisää, eikä tarvinu mennä uusintaleimalle.
On siinä kiristysmahollisuuskin, ois vaan pitäny tiputtaa pakoputki alas (roikkuun) ja lämpöeriste levy poistaa et ois käsiks päässy.
Se on siä ns. kartaanitunnelissa se säätö mahollisuus.
En tehny mitään, vuoden aikana ennen seuraavaa leimaa käkkäri oli säätyny ihan itellänsä kohilleen ja leimasta lentäen läpi.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Käsijarrun Kiristys mondeo vm-01
Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan